با تعدادی از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا آشنا شویم

به گزارش افق بسطام، شهر آنتالیا نه تنها در میان مردم آسیا که در میان گردشگران کشورهای اروپایی نیز علاقمندان زیادی دارد. اگرچه آنتالیا نسبت به استانبول هزینه های بیشتری داشته اما جاذبه های طبیعی، ساحلهای زیبا و تفریح های ساحلی آنتالیا نسبت به منطقه ها تاریخی استانبول علاقمندان بیشتری دارند. ضمن اینکه، در این شهر انواع هتلها و رستورانها با قیمتهای مختلف و متناسب با سلیقه و عایدی اقشار مختلف وجود دارد. با ما در مقاله بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا همراه باشید تا شما را با شماری از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا آشنا نماییم. قطعا، آشنایی با بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا برایتان مفید خواهد بود.

با تعدادی از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا آشنا شویم

هتل آکرا پارک باروت Akra Park Barut

مکان قرارگیری این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا بسیار زیبا و مجلل بوده و این هتل در سالهای خدمت خود به خوبی توانسته تا جایگاه خود را در میان مشتریانش پیدا کند. این هتل از هتلهای مورد تایید در بسیاری از سایتهای مرجع اطلاعات برای گردشگران است، چرا که از نظر نظافت، امکانات و خدمات در حد بالایی قرار گرفته است. دکوراسیون زیبا و چشم نواز و فضای بیرونی مجذوب کننده یکی از ویژگی های این هتل است. مبلمان اتاق ها کاملا مدرن و متناسب با فضایی که در آن استفاده می شوند، برگزیده شده است.

دیوارها رنگهای روشن و گرمی داشته که سازگاری دلپذیری با رنگ لوازم دارد. رستورانهای این مورد از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا بزرگ و زیبا هستند و از نظر غذایی کیفیت بسیار خوبی دارند. این رستورانها از میهمانان هتل با انواع غذاهای ترکی و بین المللی پذیرایی می کنند. از دیگر امکانات این هتل میتوان از اسنک فروشی، شیرینی پزی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و روباز نام برد. ساحل اختصاصی این مورد از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا بسیار نزدیک بوده و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید.

برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 12 اقدام کنید و تسویه اتاقها نیز در همین ساعت صورت می گیرد. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. در این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا از حضور بچه ها شما استقبال می کنند. بچه ها زیر دو سال می توانند در گهواره در اتاق والدین اقامت کنند و هتل از این بابت هزینه ای را از مسافران دریافت نخواهد نمود.

در زمینه تخت اضافه، اتاقهای این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا فضای مناسب برای تنها یک تخت اضافه را خواهند داشت. اگر شما مایل به همراه بردن حیوانات خانگی خود در سفر هستید، باید بدانید که در هتل آکا پارک باروت حیوانات اجازه ورود ندارند.

هتل آنترویال Antroyal Hotel

این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا درست در مرکز شهر بنا شده است. پس، اگر قبلا در هتل رویال اقامت نموده باشید، بدون شک می دانید که این هتل فاصله مناسبی از ساحل مدیترانه دارد. فاصله این هتل تا دریای مدیترانه حدود 10 دقیقه پیاده روی هست. از نظر کیفیت اتاقها، این مورد از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا دارای شرایط خوبی است. اتاقهای آن تمیز و بزرگ هستند و بالکن و پنجره چشم انداز زیبایی از محیط اطراف را پیش چشم می گسترد. از دیگر امکانات هتل، اینترنت وای فای پر سرعت آن است که تمام نقاط هتل را پوشش می دهد. بعلاوه، پارکینگ این مورد از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا نیز در اختیار مسافران بوده و به شما امکان استفاده از وسیله نقلیه شخصی را می دهد.

برای ورود و تحویل اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. اگر کودک زیر 2 سال دارید، این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد. اقامت کودک شما در صورتی که از تختهایی که در اتاق وجود دارد استفاده کند یا از گهواره ویژه بچه ها، هیچ گونه هزینه ای نداشته و کاملا رایگان خواهد بود.

اگر بچه ها با بالای سنی که ذکر شده دارید یا فرد دیگری در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن شود، باید هزینه ای را اضافه بپردازید. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود.

هتل کیوراک Kivrak Hotel

این هتل زیبا دارای 3 ستاره بوده و اگر قصد شما اقامت در این هتل است، باید بدانید که بطور میانه 48 تا 114 دلار را برای هر شب اقامت در این هتل بپردازید. اتاقهای این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا امکانات اولیه اقامتی مانند لوازم بهداشتی، سشوار، میزآرایش و حمام خصوصی را دارد. ضمن اینکه در محوطه هتل، دسترسی به وای فای رایگان و پرسرعت برای میهمانان مهیا هست. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 11:30 تا 14:30 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 10 صبح باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید.

از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. در هتل کیوراک از حضور بچه ها استقبال می کنند اما اتاقهای این هتل امکان اضافه کردن تخت را ندارند. بنابراین، اگر همراه اضافه ای دارید، باید همراه شما در یک اتاق و با تختهای مشترک اقامت کند. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود.

هتل رویال هیل Hotel Royal Hill

یکی از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا، هتل رویال هیل است. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اید، در درجه اول باید از قیمت اقامت در آن آگاه باشید. برای هر شب اقامت در هتل رویال هیل باید بسته به اتاقی که انتخاب می کنید، بین 31 تا 70 دلار را برای هر شب پرداخت نمایید. از امکانات این هتل میتوان به سالن بدنسازی، استخر در فضای باز، رستوران و پارکینگ رایگان و اینترنت وایفای پرسرعت رایگان اشاره نمود. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا می توانید از ساعت 13 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید.

از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. در اتاقهای این هتل می توانید درخواست اضافه کردن یک تخت را بدهید. اما چنانچه کودک زیر دو سال به همراه داشته باشید که از گهواره استفاده کند، هتل هزینه ای برای اقامت کودک از شما نخواهد گرفت. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود.

هتل هلیوس Helios Hotel

هتل سه ستاره هلیوس یک فضای زیبا و دوست داشتنی را برای مسافران خود فراهم آورده است؛ یک هتل نه چندان بزرگ اما با محیطی آرامش بخش و دوست داشتنی که چندان گرانقیمت هم محسوب نمی شود و با هزینه 41 تا 86 دلار برای هر شب جز هتلهای با قیمت مناسب و میانه بشمار می رود. این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا 51 اتاق دارد و از نظر بهداشت و نظافت تمیز و قابل قبول است. هتل اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا می توانید از ساعت 14 تا 17 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. قوانین این مسئله برای هر هتل می تواند متفاوت باشد. اگر کودک زیر 12 سال دارید، این هتل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، زیرا اقامت همه بچه ها زیر دوازده سال در آن رایگان است.

هتل Mevre

این مورد از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا یک مکان دنج و آرام است. اگر قصد اقامت در هتل مروه را دارید، باید برای هر شب بطور میانه مبلغی در حدود 24 تا 42 دلار را بپردازید که از نظر کلی رنج قیمتی میانهی در برابر دیگر هتلها برای شما خواهد بود. با وجودی که هتل مروه یک هتل کوچک است و فقط 45 اتاق دارد، اما یک اقامتگاه آرام و لذت بخش برای میهمانان خود است. ضمن اینکه در فضای هتل اینترنت رایگان برای مسافران وجود دارد. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید.

از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. در هتل مروه از حضور بچه ها استقبال می شود اما بچه ها همراه مسافران باید از تختهای موجود در اتاق استفاده کنند، چرا که در اتاقهای این هتل امکان اضافه کردن تخت نو وجود ندارد. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این مورد از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود.

هتل گرند کایالار Grand Kayalar Hotel

هتل گرند کایالار سه ستاره جز هتلهای با قیمت میانه محسوب می شود و هزینه ای معادل 19 تا 26 دلار برای هر شب اقامت را از شما دریافت خواهد نمود. این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا توانسته به خوبی رضایت مسافران خود را جلب کند. این هتل یک باغ سرسبز، فضای زیبای بیرون، تراسی با چشم انداز دلپذیر دارد. هتل گرند کایالار 50 اتاق داشته و اتاقهای این هتل تمیز و مرتب هستند. کلیه اتاقهای این هتل سشوار، حمام اختصاصی و جداگانه، میز آرایش و لوازم بهداشتی دارند. هتل گرند کایالار دارای پارکینگ و استخر رایگان نیز هست.

برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا می توانید از ساعت 14 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 12 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. در اتاقهای این هتل امکان اضافه کردن تخت وجود ندارد. اما اگر کودک زیر شش سال دارید، این هتل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، چرا که بچه ها زیر شش سال در این هتل در صورتی که از تختهای موجود استفاده کنند، اقامتی رایگان خواهند داشت.

هتل گورتاس Gurtas Hotel

اگر قصد شما اقامت در این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا است، باید بدانید که بطور میانه هزینه هر شب اقامت در آن ما بین 33 تا 49 دلار متغیر هست. سرویس و خدمات اتاق در تمام ساعات شبانه روز فعال بوده و خدمات سرویس به مسافران به صورت مرتب ارائه می شود. هتل گورتاس 51 اتاق دارد و کلیه این اتاق ها مبله شده و دارای تلویزیون صفحه تخت، حمام و سشوار هستند. ضمن اینکه اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان نیز در هتل مهیا است. رستوران هتل کیفیت خوبی دارد و انواع غذاها و خوراکهای ترکی را به میهمانان خود ارائه می نماید.

برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 10 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که رأس ساعت 14 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. هتل استقبال خوبی از بچه ها دارد. برای کلیه بچه ها زیر زیر دو سال در صورتی که از گهواره مخصوص استفاده کنند، اقامت رایگان است. ضمن اینکه بچه ها زیر ده سال هم در صورتی که از تختهای موجود در اتاق استفاده کنند، هزینه ای ندارد و رایگان است.

برای اقامت هر فرد دیگری چنانچه از تختهای اضافه استفاده شود، باید 70 درصد هزینه اقامت در هتل پرداخت شود. اگر شما از آن دست افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این مورد از بهترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود.

هتل سانتا مارینا Santa Marina Hotel

اگر قصد اقامت در هتل سانتا مارینا را دارید، بهتر است بدانید که بطور میانه قیمت اتاقهای این هتل برای هر شب از 24 تا 51 دلار متغیر هست. محیط هتل سانتا مارینا زیبا و محبت آمیز بوده و استخر روباز آن نیز بسیار دیدنی است. برای میهمانان هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان پر سرعت فراهم شد. ضمن اینکه هتل پارکینگ رایگان را نیز در اختیار مسافران خود قرار می دهد. هتل سانتا مارینا هتل کوچکی است. این هتل تنها 50 اتاق دارد.

پذیرش هتل برای ثبت ورود مسافران و تحویل دادن اتاق از ساعت یک و نیم ظهر آماده خدمت رسانی است و در زمان ترک هتل نیز باید اتاق خود را تا ساعت دوازده ظهر ترک نموده و تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید. اگر کودک زیر 7 سال دارید، این هتل گزینه اول انتخابی شما می تواند باشد.

اقامت کودک شما در صورتی که در تختهایی که در اتاق وجود دارد باشد، کاملا رایگان خواهد بود. اگر فرد دیگری با بالای سنی که ذکر شد در اتاق شما و در تخت اضافه آن ساکن شود، باید هزینه ای اضافه بر هزینه هتل را بپردازید. اگر حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، باید بدانید که وارد شدن این حیوانات به داخل این هتل ممنوع است و شما در این زمینه با محدودیت روبرو خواهید بود.

هتل ساوا Sava Hotel

این هتل چندان بزرگ نیست و در حقیقت تنها 33 اتاق دارد. اما همین مسئله موجب ایجاد یک فضای گرم و محبت آمیز در آن شد بطوریکه توانسته تا در میان برگزیدگان وبسایت بوکینگ قرار گیرد. این هتل زیبا دارای 3 ستاره بوده و اگر قصد شما اقامت در این هتل است، باید بدانید که بطور میانه از 125 تا 221 دلار را برای هر شب اقامت هزینه بپردازید. در اتاق ها و ساختمان هتل اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در دسترس میهمانان است. در محوطه هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی خواهید داشت ضمن اینکه میهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از پارکینگ استفاده کنند.

این هتل کوچک رستوران کوچکی نیز دارد؛ یک رستوران خوب با منوی متنوعی از غذاهای ترکی و بین المللی. غذاهای لذیذ این رستوران به خوبی توانسته تا رضایت مشتریان را جلب نماید. پذیرش هتل از ساعت یک بعدازظهر بوده و برای تحویل دادن اتاق خود باید تا ساعت دوازده ظهر اقدام نمائید. مورد مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید.

هتل ساوا از بچه ها استقبال خوبی می نماید. برای تمام بچه ها زیر دو سال اقامت رایگان در گهواره مهیاست و برای بچه ها زیر 6 سال هم در صورتی که از تختهای موجود در اتاق استفاده کنند، هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد. این هتل اجازه ورود حیوانات را به محوطه خود نمی دهد و همراه داشتن حیوانات ممنوع است.

منبع: همگردی
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2041

به "با تعدادی از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از معروف ترین هتلهای 3 ستاره آنتالیا آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید