تور ترکیه: معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند

به گزارش افق بسطام، با راه اندازی قطار تهران به وان ترکیه، گردشگران ایرانی بسیاری به این شهر وارد می شوند. می توانید مقصد نهایی خود را وان در ترکیه انتخاب کنید یا اینکه از این شهر به دیگر شهرهای ترکیه سفر کنید. فرودگاه وان ترکیه امکان دسترسی سریع به استانبول یا آنتالیا را فراهم می نماید. با برترین هتل های وان ترکیه برای رزرو اتاقی مناسب مسافرت خانوادگی یا محبت آمیز آشنا شوید.

تور ترکیه: معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

پیشنهاد می دهیم حداقل دو روز و یک شب را در وان سپری کنید. پس از تماشا جاذبه های شهر و جاهای تماشای دریاچه وان، به سمت دیگر شهرها بروید. ایستگاه قطار وان در کنار اسکله قرار گرفته و به مسافران امکان کروز دریاچه تا تات وان را می دهد. پس از آن به سمت آنکارا، آنتالیا یا استانبول راهی شوید. پرواز هم از دیگر گزینه های ادامه راستا سفر به ترکیه است.

در این مقاله خبرنگاران شما را با برترین هتل های وان در ترکیه آشنا می کنیم. هر هتل وان ترکیه ویژگی ای دارد که هدف گروه خاصی از مسافران قرار می گیرد.

با رزرو آنلاین تور وان خبرنگاران در هر ساعت از شبانه روز مقرون به صرفه ترین تور را برای سفر خود به وان بخرید.

1- هتل دبل تری بای هیلتون، با نمای غروب دریاچه

عادت به هتل های لوکس و راحت دارید؟ یا می خواهید ماه عسل خود را از شهر وان ترکیه آغاز کنید؟ مهم ترین جاذبه شهر، روبروی پنجره های هتل قرار گرفته است. هتل دبل تری بای هیلتون از هتل های 5 ستاره این شهر است که امتیازی فوق العاده دارد. بیشترین نظرات مثبت را در خصوص خدمات هتل و رفتار محبت آمیز کارکنان آن دریافت نموده است. با کمی پیاده روی به ساحل دریاچه وان برسید و از نمای دریاچه در هنگام غروب آفتاب تماشا کنید.

از فرودگاه وان تا هتل دبل تری بای هیلتون تنها 5 دقیقه رانندگی دارید که تاکسی برترین گزینه است. مرکز شهر از این هتل دور خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که با 20 دقیقه رانندگی می توانید کل شهر را طی کنید. تمام این ویژگی ها باعث شده این هتل در فهرست برترین هتل های وان ترکیه قرار بگیرد.

آدرس هتل دبل تری بای هیلتون: İpek Yolu Cd. 8.km, 65300 Van Merkez/Van, Turkey

جاذبه های نزدیک به هتل دبل تری وان ترکیه

هر آنچه که درون دریاچه وان یا اطرافش وجود دارد، به شما نزدیک خواهد بود. افرادی که برای رزرو هتل در وان ترکیه به سراغ هتل 5 ستاره دبل تری بای هیلتون می آیند، به این جاذبه ها دسترسی آسان دارند. می توانید از هتل درخواست شاتل دهید یا با کمترین قیمت تاکسی بگیرید. امکانات تفریحی درون هتل مانند استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا یا باشگاه ورزشی هم خواهید داشت. رستوران هتل با انواع غذاها در منو از دیگر جاذبه های هتل 5 ستاره وان ترکیه خواهد بود. جاذبه های زیر به شما نزدیک هستند.

  • ساحل دریاچه وان
  • فرودگاه وان
  • رستوران کولکوگلو | Kolcuoğlu Restaurant
  • جزیره آختامار
  • کلیسای صلیب مقدس
  • اسکله دریاچه وان
  • ایستگاه قطار شهر وان

تا 29% تخفیف رزرو هتل های وان | خبرنگاران

2- تخفیف قیمت در هتل الیت ورلد وان

قصد اقامت در وان ترکیه را دارید و می خواهید از جاذبه های دریاچه وان تماشا کنید؟ بهتر است که هتلی 5 ستاره را برای رزرو آنلاین اینترنتی انتخاب کنید. کسانی که هتل الیت ورلد وان را انتخاب نمایند، از تخفیف 10 درصدی برخوردار می شوند. همزمان با این تخفیف، به مهمانان صبحانه رایگان به صورت بوفه ای تعلق می گیرد.

تمام اتاق های این هتل عایق صدا هستند و در نهایت زیبایی طراحی شده اند، به طوری که تمام مبلمان آن از مرغوب ترین متریال ها و برترین برندها فراهم شده اند. بنابراین شما می توانید اقامتی آرام و دلنشین را در این اتاق ها تجربه کنید. تمامی این اتاق های شیک و راحت از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و مینی بار و یک حمام اختصاصی لوکس و مجهز برخوردار هستند.

هتل Elite World Van، امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی را در بالاترین سطح کیفی به مهمانان خود ارائه می نماید که از جمله آن ها می توان به Wi-Fi رایگان، یک مرکز اسپا در محل با حمام ترکی، سونا و استخر سرپوشیده اشاره کرد. علاوه بر این، این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز و شیک می باشد که مهمانان می توانند پس از تمرین، در حمام بخار یا سالن ماساژ مجموعه، نهایت لذت و آرامش را تجربه نمایند. یک اتاق کنفرانس برای برگزاری جلسات و همایش های گوناگون نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

اگر اهل شکم گردی هستید، باید بگوییم که می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران شیک و زیبای این مجموعه میل کنید. هم چنین، انواع قهوه، کیک های تازه و خوشمزه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم در اختیار شما قرار می گیرد. هتل الیت ورلد از موقعیت مکانی مناسبی هم برخوردار است به طوری که تا دریاچه وان، تنها 6 کیلومتر فاصله دارد و در 8 کیلومتری فرودگاه وان قرار گرفته است.

آدرس هتل الیت وان: Bahçıvan Mh., Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 İpekyolu/Van, Turkey

در سفر به وان چه چیزهایی بخریم؟!

راهنمای کامل سفر زمینی به شهر وان ترکیه

3- ساردور هتل وان ترکیه، 3 ستاره با صبحانه

یکی از برترین هتل های وان ترکیه برای انتخاب، هتل 3 ستاره ساردور وان است. بوفه صبحانه هتل با برترین صبحانه های گرم و سرد هر روز تازه سرو می گردد. از هتل های مرکز شهر وان هم هست. هتل ساردور وان، هر چند از ساحل دریاچه دور است اما با خیابان مستقیم اسکله به دریاچه می رسد. بعلاوه به پارک بزرگ شهر فاصله ای بسیار اندک دارد.

به راحتی و با نیم ساعت پیاده روی به جنگل بزرگ سال جمهوری می رسید. جنگلی که در آن، جاذبه هایی همانند برترین رستوران های وان یا دریاچه بوستانیچی وجود دارد. با رزرو اتاق های 2 نفره، 3 نفره و 4 نفره هتل، حتی قیمت های مناسبتری می پردازید. بنابراین برترین روش سفر به وان ترکیه، سفرهای گروهی است.

آدرس هتل در شهر وان: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:15, 65130 Merkez/Van, Turkey

خرید بلیط هواپیما وان با نرخ ویژه از خبرنگاران

4- هتل دیمت پارک وان ترکیه، مقرون به صرفه ترین هتل شهر

کسانی که در پی مقرون به صرفه ترین هتل های وان هستند، باید به سراغ هاستل یا هتل های 2 ستاره بروند. هتل دیمت پارک وان ترکیه با نام انگلیسی Dimet park hotel هتلی 2 ستاره است. نزدیکی به ساحل دریاچه وان در اقامت این هتل، از هزینه های سفر به وان ترکیه می کاهد. جدای از آن، اینجا یکی از برترین هتل های وان ترکیه با ارائه صبحانه رایگان است. قرارگیری در خیابان جمهوریت و نزدیکی به محله قدیمی شهر، از دیگر ویژگی های برتر اینجاست.

آدرس هتل مقرون به صرفه شهر وان ترکیه: Serefiye Mahallesi Irfan Bastug Caddesi, Van

5- هتل ایمپریال تاور وان ترکیه، نزدیک به جاذبه های شهر

یکی از 120 اتاق هتل ایمپریال تاور وان را رزرو کنید تا به جاذبه های وان نزدیک شوید. از اینجا تا موزه وان و مسجد جامع شهر تنها 10 دقیقه پیاده روی دارید. مزیت هایی مانند صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ دارد. اتاق های هتل ساده اما تمیز و کاربردی هستند. اگر از طریق ای نیاز داشتید که درون اتاق نبود، از متصدی هتل، بخواهید.

آدرس دقیق هتل: Bahçıvan, Uzun 1. Sk., 65130 İpekyolu/Van, Turkey

فاصله هتل ایمپریال تاور به جاذبه های وان

اما ویژگی عالی این هتل در میان برترین هتل های وان ترکیه نزدیکی به جاذبه های شهر است. به همین دلیل فاصله هتل تا جاذبه ها را در ادامه می خوانید.

  • موزه وان ترکیه: تنها 7 دقیقه پیاده روی دارید. چرا که نیم کیلومتر دورتر است.
  • مسجد بزرگ وان: اینجا همان مسجد جامع وان بوده که تنها 8 دقیقه تا هتل پیاده روی دارد. مسافت 600 متری تا مسجد را پیاده روی کنید و از تماشا خیابان های معروف شهر لذت ببرید.
  • سالن اصلی تئاتر وان: علاقه مندان به هنر تئاتر می توانند با 8 دقیقه (700 متر) پیاده روی خود را به سالن تئاتر شهر برسانند.
  • کلیساهای هفتگانه: تنها با 13 دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید.
  • قلعه وان از جاذبه های مهم شهر تا اینجا تنها 8 دقیقه رانندگی دارد.
  • دورترین جاذبه ها وان تا اینجا کلیسای صلیب مقدس و جزیره اکدامار هستند. با 82 دقیقه رانندگی به این مکان ها می رسید.
  • قطار تهران وان چه روزهایی از تهران حرکت دارد؟

بله. روزهای یکشنبه و چهارشنبه می توانید بلیط قطار تهران به وان را بخرید. برای اطلاعات بیشتر به سراغ مقاله آشنایی با قطار تهران استانبول بروید.

  • آیا قطار تبریز وان همچنان فعال است؟

خیر. متاسفانه مدتی است که قطارهای تبریز - وان غیر فعال شده اند و دیگر دوشنبه ها حرکت ندارند. تبریزی هایی که می خواهند به شهر وان سفر نمایند، می توانند از تهران بلیط خود را تهیه نمایند. پیشنهاد می دهیم با شماره تلفن 8540 021 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تمام اقامتگاه هایی که نام بردیم از برترین هتل های وان ترکیه بودند. پس از اینکه هتل نهایی خود را انتخاب کردید، به سایت هایی مانند خبرنگاران بروید. در سایت خبرنگاران به راحتی و آنلاین خرید خود را انجام دهید. امکان خرید ریالی در رزرو اینترنتی هم خواهید داشت که برترین امکان این نوع خرید است. اگر از جاذبه ها در شهر وان بازدید داشته اید یا در هتل های خوب وان اقامت داشته اید، برای ما کامنت بگذارید. از تجربیات و ویژگی های هتلی که در آن بوده اید، برای دیگر خوانندگان بنویسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1870

به "تور ترکیه: معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید