تور بلغارستان ارزان: با درخت انسان نمای عجیب بلغارستان آشنا شوید

به گزارش افق بسطام، در جنگل های بالکان درختی بزرگ الجثه ای وجود دارد که شکلش دقیقاً مانند انسان هاست. عکاسی که این درخت راش 20 متری را پیدا نموده، می گوید که از شدت تعجب، نمی توانسته سخن بگوید.

تور بلغارستان ارزان: با درخت انسان نمای عجیب بلغارستان آشنا شوید

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

دیان کوزو (Deyan Kossev)، عکاس آماتور 49 ساله ای است که زیاد سفر می نماید. وی در یکی از سفرهایش، هنگامی که مشغول پیاده روی در جنگل های کوهستانی بالکان بود، با درختی عجیب برخورد کرد که باعث شد از تعجب زبانش بند بیاید. این درخت راش 65 فوتی (یعنی حدود 20 متری)، انگار از یکی از رمان های تالکین (نویسنده کتاب هایی مثل هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها) بیرون آمده است.

کوزو که اهل کازانلاک بلغارستان است می گوید که به نظرش این درخت شبیه انتی به نام تری برد (Treebeard the Ent) است. اگر شما هم کتاب های ارباب حلقه ها یا فیلم هایش را دیده باشید، حتماً آن درخت متحرک سخنگو را به خاطر می آورید.

کوزو شرح می دهد:

من در حال راه رفتن در کوهستان بودم که ناگهان این درخت را دیدم. از شدت حیرت زبانم بند آمده بود و متوقف شده بودم.

وی ادامه می دهد:

این درخت خیلی سورئال بود و دقیقاً مانند یک انسان واقعی بود. پاها، دست ها و سر و بدون یک انسان را داشت و حتی نسبت مقدار هایش هم درست بود. هیچ کس نمی داند چرا این درخت به این شکل عجیب درآمده. مردم وقتی آن را می بینند زبانشان بند می آید. چرا که تماشا درختی که به این شکل انسانی خیلی غیرمعمول است.

چرا این درخت به این شکل رشد نموده؟ آیا در واقع این درخت مردی است که در جنگل گم شده، نفرین شده و برای همواره به درخت تبدیل شده؟ یا اینکه تنها یکی از درخت های انسان نماست که شکلشان مانند انسان هاست، اما علتی منطقی برایشان وجود ندارد.

علت وجود این درخت، هر چیزی که باشد، ارزشش را دارد که به کوهستان های بالکان سفر کنید و خودتان پیدایش کنید.

نباید فراموش کنید برای سفر به مقاصد خارجی و داخلی با تور گردشگری، می توانید از موتور جستجوی تور خبرنگاران یاری بگیرید. اگر علاقه مند به سفر به بلغارستان هستید، انواع تور بلغارستان را در خبرنگاران با هم مقایسه نموده و از فروشنده های معتبر با پایین ترین قیمت بخرید.

مشاهده تورهای بلغارستان

منبع: کجارو / dailymail.co.uk / earthables.com
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1832

به "تور بلغارستان ارزان: با درخت انسان نمای عجیب بلغارستان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: با درخت انسان نمای عجیب بلغارستان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید