با هتل های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید

به گزارش افق بسطام، خیابان رودکی شیراز برای گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، یکی از خوش مسیرترین خیابان هاست. این خیابان از یک طرف به رودخانه خشک و از یک طرف به بلوار کریم خان زند می رسد. رودخانه خشک حس وحال خوبی به این خیابان می دهند و بلوار کریم خان با ایستگاه های مترو و اتوبوس امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر را فراهم می نماید. بسیاری از افراد به واسطه موقعیت خوب این خیابان تصمیم می گیرند هتل هایی را که در این خیابان قرار گرفته است رزرو نمایند. با خبرنگاران تریپ همراه باشید و با هتل های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید:

با هتل های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید

هتل آریو برزن، هتلی 4 ستاره از هتل های خیابان رودکی شیراز

هتل آریو برزن را می توان یکی از برترین هتل های خیابان رودکی شیراز دانست. آریو بزرن هتلی 4 ستاره است که در سال 79 افتتاح و در سال 90 بازسازی شده است. هتل آریو بزرن بعد از بازسازی اتاق هایش را به همه امکانات مدرن مجهز نموده و شرایط خوبی برای مهمانانش فراهم آورده است. در این هتل صبحانه کاملی سرو می گردد. قهوه های خوش طعم، آبمیوه، مرباهای متنوع، سبزیجات، لبنیات، عدسی و… صبحانه کاملی را می سازد.

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل آریو برزن را ببینید.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، خیابان رودکی

هتل آپارتمان هدیش، هتل آپارتمانی مجهز در خیابان رودکی

هتل آپارتمان هدیش یکی از هتل آپارتمان های باسابقه شیراز است. این هتل آپارتمان واحدهای یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه ای برای مسافران فراهم نموده. واحدهای هتل آپارتمان هدیش به تلوزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و اینترنت وای فای مجهز هستند. کمتر پیش می آید که مسافر شیراز باشید و در هتل بمانید، اما اگر در هتل بودید و حوصله تان سر رفت می توانید از کافی شاپ یا سالن بیلیارد آن بهره ببرید.

اگر می خواهید با هتل آپارتمان هدیش بیشتر آشنا شوید و از قیمت واحدهای اقامتی اش با خبر شوید را ببینید.

آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

هتل کریم خان؛ تجربه اقامت در فضایی آرام

هتل کریم خان با اینکه هتلی 3 ستاره است، به عنوان یکی از شیک ترین و تمیزترین هتل های خیابان رودکی شیراز شناخته شده. اگر از آن کسانی هستید که از فضاهای سنتی ایرانی و نوشیدن دم نوش ها و عرقیجات سنتی لذت می برند می توانید به چایخانه سنتی هتل بروید. این چایخانه با موسیقی زنده سنتی و پذیرایی گرمش اوقات خوشی را برایتان می سازد. بعلاوه اتاق های دنج و آرام این هتل فضایی دارد که احساس می کنید در خانه خودتان هستید. خیابان رودکی و کریم خان پر است از کافه و رستوران های خوبی که می توانید با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به آن ها برسید.

برای آشنایی بیشتر با هتل کریم خان و اطلاع از قیمت های هتل را ببینید.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی

هتل رودکی؛ هتلی همنام با خیابان محبوب گردشگران

هتل رودکی از خوش قیمت ترین هتل های خیابان رودکی شیراز است و برای کسانی که در پی اقامتی با قیمت مالی هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود. خوبی هتل رودکی این است که با اقامت در آن در دوقدمی جاهای دیدنی شیراز هستید. اگر حسابی اهل گشت وگذار باشید می توانید هتل رودکی را برای اقامت انتخاب کنید و بدون نگرانی از تلف شدن وقتتان، چرخی در شهر شعر و ادب بزنید و هر وقت خواستید برای استراحت به هتل برگردید.

برای آشنایی بیشتر با هتل رودکی و اطلاع از قیمت اتاق هایش را ببینید.

آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

دیگر هتل های خیابان رودکی شیراز

: شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی ، خیابان ایزدی

: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند ، خیابان رودکی

: شیراز، بلوار کریمخان زند، خیابان رودکی

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1748

به "با هتل های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هتل های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید