بروکراسی اداری کشور معیوب است

به گزارش افق بسطام، استاندار خراسان رضوی گفت: بروکراسی نحس اداری کشور معیوب است، به همین دلیل است که توسعه پایدار آن چنان که باید در کشور اتفاق نیفتاده و توسعه نامتوازن را شاهد هستیم.

بروکراسی اداری کشور معیوب است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار جمعی از خبرنگاران رسانه های سراسری، بازدید کننده های رسانه های سراسری از استان ها را یک ابتکار جالب دانست و گفت: باید رسانه های سراسری از نزدیک شرایط شاخص های اقتصادی استان های مختلف را مشاهده کرده و در جریان آن قرار بگیرند.

او با بیان معیوب بودن بروکراسی اداری کشور، ادامه داد: به همین دلیل است که توسعه پایدار آن چنان که باید، در کشور اتفاق نیفتاده و توسعه نامتوازن را شاهد هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید از وابستگی توسعه کشور به دولت اجتناب کرده و در مقابل؛ این مسئولیت به شرکت های توانمند واگذار شود، این همان الگویی است که در خراسان رضوی دنبال شده و خواهد شد.

رزم حسینی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را یک ابزار مدیریتی برای رسیدن به توسعه پایدار دانست و اضافه کرد: باید برای تلاش و کار، وحدت رویه در کشور وجود داشته باشد.

او خطاب به کننده های رسانه های سراسری حاضر در جلسه ، شرح داد: اصحاب رسانه باید به منظور ترویج نگاه مجاهد اقتصادی به سرمایه گذاران تلاش کنند تا فضا در این زمینه تغییر کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی 12 منطقه بر اساس الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ایجاد شده است که نمونه آن در هیچ استان دیگری مشاهده نمی شود، چرا که در این زمینه همه ارکان حکومت پای تفاهم نامه های سرمایه گذاری را امضا می کنند.

رزم حسینی اضافه کرد: هر جا اقتصاد شاهد رشد بوده، تدین مردم و شاخص های اقتصادی و اجتماعی نیز رشد پیدا کرده و آسیب های اجتماعی کاهش داشته اند.

او با اشاره به نقش مهم رسانه در کشور، ادامه داد: ظرفیت های ناشناخته موجود در استان ها با کمک رسانه ها می تواند شناخته شود و با معرفی این ظرفیت ها به جامعه بسکمک از مسائل ناشی از تحریم برطرف خواهد شد.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 643

به "بروکراسی اداری کشور معیوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروکراسی اداری کشور معیوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید