برگزاری سومین دوره آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد جنوب غرب کشور در استان بوشهر

به گزارش افق بسطام، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر از برگزاری سومین دوره آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد جنوب غرب کشور در حوزه گردشگری و به میزبانی استان بوشهر اطلاع داد.

برگزاری سومین دوره آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد جنوب غرب کشور در استان بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، قاسم خواجه امروز چهارشنبه 17 بهمن 97 با اعلام این خبر گفت: سومین دوره آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد جنوب غرب کشور با هدف ارتقا سطح توانمندی تشکل های مردم نهاد در حوزه گردشگری برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این دوره آموزشی با حضور نمایندگان فعال تشکل های استان های هرمزگان ، فارس ، خوزستان، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در سالن جلسات خانه معلم شماره 2 برگزار خواهد شد.

خواجه توضیح داد: این کارگاه آموزشی 2 روزه با سرفصل های آموزشی توانمند سازی جوامع محلی و گردشگری پایدار ، پایداری گردشگری در مفهوم و عمل و روش های تعامل با جامعه محلی با حضور اساتید برجسته گردشگری برگزار می گردد.

به گفته او؛ در این دوره فرصتی جهت تبادل افکار سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری فراهم می گردد.

او ادامه داد: تشکل های مردم نهاد نقش مهمی در پیشبرد و نهادینه کردن صنعت گردشگری ایفا می نمایند.در سالهای اخیر به مراتب نقش این نهادها به عنوان بازوی اجرایی متولیان امر گردشگری در کشور و بویژه استان بوشهر پر رنگ تر از قبل شده است بطوریکه می توان در بحث توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر از نیروهای تشکل های مردم نهاد و تشکیل کارگاههای آموزشی مناسب بیشترین استفاده را برد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 143

به "برگزاری سومین دوره آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد جنوب غرب کشور در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین دوره آموزشی توانمند سازی تشکل های مردم نهاد جنوب غرب کشور در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید