بهترین هتل های دنیا از دیدگاه آقا و خانم اسمیت

به گزارش افق بسطام، تمام هتل های دنیا سعی دارند تا خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند که دراین بین می توان به سالن های اسپا، اتاق های لوکس و خدمات منحصربه فرد اشاره کرد. هر سال بهترین هتل های دنیا توسط آقا و خانم اسمیت گزارش می شوند و امسال (2015) نیز این گزارش منتشر شده است. اکنون در این مقاله از خبرنگاران ، تصمیم داریم تا با 11 هتل برتر به انتخاب آقا و خانم اسمیت آشنا شویم.

بهترین هتل های دنیا از دیدگاه آقا و خانم اسمیت

خانم و آقای اسمیت مالکان سایت اسمیت هتلز و آژانس مسافرتی به نام خانم و آقای اسمیت هستند که سرویس رزرواسیون هتل انجام می دهند. البته توجه داشته باشید که این هتل ها در طبقه بندی های مختلف انتخاب شده اند، پس تا خاتمه مقاله همراه ما باشید.

برنده اصلی

هتل Pig on the Beach، انگلستان

گزارش گردشگری تلگراف (Telegraph):

بهترین هتل در زمینه فضاسازی

هتل Ett Hem، سوئد

هتل Ett Hem طراحی داخلی بسیار زیبا و خوش آیندی دارد. فضاسازی این هتل به صورت مدرن است اما نشانه هایی از طراحی سنتی سوئد (به خصوص در زمینه رنگ بندی ها) به چشم می خورد. با تمام این اوصاف، هتل Ett Hem بسیار لوکس و مجلل است و البته مبلمان بسیار خوبی نیز در آن وجود دارد. شاید بتوان گفت هتل Ett Hem یک گوهر در زمینه طراحی است.

بهترین هتل در زمینه زیباترین اتاق خواب

هتل Roccia Suite Bellevue Syrent، ایتالیا

گزارش گردشگری تلگراف (Telegraph):هتل مذکور در حال حاضر توسط یک هتل دار معروف محلی با نام Giovanni Russo مدیریت می شود. البته این هتل برای مدت طولانی توسط Nello Pane و تیم او هدایت شده است.

بهترین هتل از لحاظ کافه

هتل The Zetter Townhouse، لندن

گزارش گردشگری تلگراف (Telegraph):

بهترین هتل از لحاظ رستوران

هتل Oreade at Monteverdi، ایتالیا

هتل Oreade at Monteverdi که در ایتالیا واقع شده، یک مکان بسیار خاص است و میز ها و تمام محیط، ساختار عجیب و البته جالبی دارند؛ دیوار های اطراف الگو گرفته از زندگی روستایی هستند و غذاهای لذیذ ایتالیایی این هتل توسط سرآشپز Giancarla Bodoni تهیه می شوند.

بهترین هتل از لحاظ خدمات اسپا

هتل Nam Hai، هوئی آن، ویتنام

هتل Nam Hai در یک منطقه زیبا از ویتنام قرار گرفته است که خدمات اسپای آن در یک اتاق تابستانی صورت می گیرد و البته تمام این خدمات لوکس و اختصاصی هستند.

بهترین هتل از لحاظ همراهی با طبیعت

جزیره خصوصی Song Saa، کامبوج

گزارش گردشگری تلگراف (Telegraph):جزیره خصوصی Song Saa در کامبوج یک اقامتگاه لوکس و عالی است که در بطن طبیعت قرار گرفته است و اطراف آن را آب دریا فرا گرفته که حس و حال بسیار خوبی به میهمانان می دهد. برای رسیدن به این هتل باید از سواحل شنی دست نخورده بگذرید. آب دریا بسیار آرام است و ماهی های گرمسیری در آن زندگی می کنند.

بهترین هتل از لحاظ سفر های خانوادگی

اقامتگاه JeanMichel Cousteau، فیجی

اقامتگاه ژان میشل کوستو یک مکان بسیار رؤیایی است که هم برای بزرگ سالان و هم بچه ها یک اقامتگاه دوست داشتنی به حساب می آید. بسیاری از بچه ها دوست دارند به فیجی سفر کرده و برای مدتی در این اقامتگاه ساکن شوند.

بهترین هتل از لحاظ ساختار سنتی

هتل Massaria Cervarolo، ایتالیا

گردشگران در سفر خود به هتل Massaria Cervarolo می توانند به خوبی حس و حال زندگی در منطقه Apulia ایتالیا را درک کنند. این هتل سنتی زرق وبرق خاص خود را دارد و در آن می توانید اقامت آرامش بخشی داشته باشید و به تماشای مناظر زیبای اطراف بپردازید.

بهترین هتل از لحاظ استخر

هتل آمانجیری (Amangiri)، آمریکا

هتل آمانجیری که در آمریکا واقع شده، یک مکان بسیار لوکس است که استخر آن نیز حس و حال بسیار خاصی دارد. در این استخر، لوکس بودن با طبیعت ادغام شده و یک صخره بزرگ نیز در وسط آن قرار گرفته است که با نورپردازی های مناسب، بسیار جالب به نظر می رسد.

بهترین هتل از لحاظ خاص بودن خدمات

هتل Huka Lodge، نیوزلند

مسافران در این هتل می توانند از خدمات شخصی استفاده کنند که بسیار جالب است. مدیر اصلی هتل برای بردن میهمانان به فرودگاه، شخصا رانندگی می کند و خدمات بسیار خوبی در اختیارشان قرار می دهد. تمام این موارد باعث می شود که هتل Huka Lodge یک مکان خاص برای اقامت باشد.

بهترین هتل از میان تازه تأسیس ها

هتل The Battery، سان فرانسیسکو، آمریکا

هتل The Battery یک مکان جالب و لوکس است که گردشگران در آن می توانند اقامت بسیار خوبی داشته باشند. این هتل به اندازه ای دوست داشتنی است که شاید نخواهید از آن خارج شوید. همان طور که مطالعه کردید، با بهترین هتل های سال 2015 از دیدگاه آقا و خانم اسمیت آشنا شدیم. شما برای اقامت خود کدام هتل را انتخاب می کنید. از طریق بخش دیدگاه ها با ما و کاربران خبرنگاران در ارتباط باشید. منبع: Telegraphمنبع: کجارو
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 650

به "بهترین هتل های دنیا از دیدگاه آقا و خانم اسمیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های دنیا از دیدگاه آقا و خانم اسمیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید