بوکتاب مشهد 2 ساله شد

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگار خبرنگاران مشهد، دورهمی دومین سالگرد افتتاح بوکتاب در مشهد یکشنبه شب با حضور تعدادی از بچه ها به همراه پدر و مادرهای خود در بوکتاب در مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد برگزار گردید.

بوکتاب مشهد 2 ساله شد

خوانش کتاب، قصه خوانی، عروسک گردانی تعدادی از هنرمندان، اجرای مسابقه، شعرخوانی و بازی از دیگر بخش های مراسم دومین سالگرد بوکتاب در مشهد بود.

در این برنامه مهرآذین مدرس، تسهلگیر و مدرس آموزش بچه ها، کتاب خرس کتاب را برای بچه ها قصه خوانی کرد. بعلاوه عروسک گردانان با اجراهای خود، فضای شاد و سرگرم نماینده ای را برای بچه ها و والدین آن ها فراهم کردند. در سرانجام با برگزاری چند مسابقه و اهدای جوایز به شرکت نمایندگان به این دورهمی خاتمه دادند.

مجموعه فروشگاه های کودک و نوجوان شرکت توسعه محصولات فرهنگی هنری دنیای ماه پیشونی با برند تجاری بوکتاب مرکز عرضه محصولات فرهنگی در کشور است که از سال 1396 در تهران شروع به کار و در حال حاضر سه شعبه در تهران، بندرعباس و مشهد دارد. شعبه سوم بوکتاب از مردادماه سال 1400 در مشهد شروع به کار کرد.

از برنامه های مهم این مجموعه در طول هفته، برگزاری کارگاه های رایگان در رشته هایی همانند نقاشی خلاق، اریگامی و کاردستی، کتاب بازی و آزمایش های علمی است که به طور میانه 30 تا 40 نفر از خردسالان و بچه ها در هر جلسه شرکت می نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2100

به "بوکتاب مشهد 2 ساله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکتاب مشهد 2 ساله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید