بیش از 50 درصد مترو کل کشور توسط قرارگاه خاتم ساخته شده ، تلاش برای ساخت سریع خط 10 مترو

به گزارش افق بسطام، رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه بیش از 50 درصد مترو کل کشور توسط این قرارگاه انجام شده است، گفت: دستگاه های حفاری تونل با قدرت کار می کنند تا هرچه سریعتر پروژه ساخت خط 10 متروی تهران وارد مدار بهره برداری شود.

بیش از 50 درصد مترو کل کشور توسط قرارگاه خاتم ساخته شده ، تلاش برای ساخت سریع خط 10 مترو

به گزاش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید محمد، فزمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم شروع عملیات اجرایی ساخت خط 10 و توسعه شمالی خط 7 مترو تهران با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همکاری نزدیکی با دولت در تمام نقاط کشور دارد، اظهار کرد: پروژه های عمرانی بسیاری در تهران اجرایی شده که امید است هرچه سریع تر به نتیجه برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: از 670 کیلومتر راستا مترو در کل کشور حدود 340 کیلومتر یعنی بیش از 50 درصد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است. در تهران نیز علاوه بر خط 7، خط مترو پرند در دستور کار قرارگاه قرار گرفته و پیگیری خط مترو پردیس شروع شده است. همچنین در راستای بهبود خط مترو هشتگرد نیز اقداماتی انجام شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در ادامه گفت: سفر هزینه بسیاری بر سبد خانوار اضافه می کند و قرارگاه خاتم الانبیا در نظر دارد هرچه سریعتر پروژه ساخت خط 10 مترو را پیش ببرد. دستگاه حفاری تونل با سرعت بسیار کار می کند تا خط 10 وارد مدار بهره برداری شود کما اینکه تکمیل و توسعه خط 7 نیز دنبال می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1030

به "بیش از 50 درصد مترو کل کشور توسط قرارگاه خاتم ساخته شده ، تلاش برای ساخت سریع خط 10 مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 50 درصد مترو کل کشور توسط قرارگاه خاتم ساخته شده ، تلاش برای ساخت سریع خط 10 مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید