تبصره ای که باعث جدایی بیرانوند از پرسپولیس می گردد

به گزارش افق بسطام، علی رضا بیرانوند در عقد قرارداد با پرسپولیس بندی را لحاظ نموده که منجر به جدایی وی از پرسپولیس می گردد.

تبصره ای که باعث جدایی بیرانوند از پرسپولیس می گردد

به گزارش ، علیرضا بیرانوند، دروازه بان 27 ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو باشگاه پرسپولیس تهران است و در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 امارات عملکرد فوق العاده ای داشت، در صدد است تا در سرانجام فصل لژیونر گردد.

بیرانوند ارزش زیادی در دنیای فوتبال دارد و سایت ترانسفرمارکت، ارزش او را سه میلیون و 15 هزار یورو گذاشت که سبب شد تا بیرانوند در حال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می گردد و هر چند تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در سرانجام فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می گردد.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده ای در جام ملت های آسیا 2019 داشت و پس از درخشش مقابل عمان و دریافت پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان نهاده شد و نقطه قوت سرخپوشان محسوب می گردد.

ارزش این بازیکن اکنون 45 میلیارد و 225 میلیون تومان است که با بودجه یکسال سرخپوشان برابری می نماید. در قرارداد بیرانوند با پرسپولیس بندی وجود دارد که این بازیکن با پرداخت مبلغی می تواند جدا گردد و اگر پیشنهادی دریافت کند، مبلغی به پرسپولیسی ها خواهد داد تا بند فسخ قرارداد اجرا و او بتواند جدا گردد.

گفته می گردد مقصد بعدی بیرانوند ترکیه یا لیگ دسته اول انگلیس است.

در سایت ترانسفرمارکت، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی ترابی نیز ارزش 900 هزار یورویی دارند تا پس از بیرانوند در رده دوم با ارزش ترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرند.

بیرانوند: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ امیدوارم ملت ایران را شادمان کنیم

ارزش بیرانوند در مقایسه با بودجه باشگاه پرسپولیس

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل پاختاکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 71

به "تبصره ای که باعث جدایی بیرانوند از پرسپولیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبصره ای که باعث جدایی بیرانوند از پرسپولیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید