تعطیل شدن برج کلگری به مدت نامشخص پس از محبوس شدن 8 نفر در آسانسور

به گزارش افق بسطام، یکی از معروف ترین نمادهای شهر کلگری یعنی برج کلگری به علت قرار گرفتن در وضعیتی که فقط در فیلم های اکشن می توان دید، تا اطلاع ثانوی و به مدتی نامعلوم بسته شده است.

تعطیل شدن برج کلگری به مدت نامشخص پس از محبوس شدن 8 نفر در آسانسور

روز آدینه 12 جولای، 8 نفر از مهمانان در یکی از آسانسورهای این برج گرفتار شده و در نهایت مجبور شدند با بالا رفتن از دریچه اتاقک آسانسور از آنجا خارج شوند.

در حال حاضر هنگام مراجعه به وب سایت برج کلگری با یک پیام کوتاه روبرو می شوید که بیان می نماید:به علت عملیات تعمیر آسانسورها، برج کلگری تا اطلاع ثانوی بسته است.

براساس خبر منتشر شده از CFD، این هشت بازدید کننده ساعت 10:30 شب با یاری ماموران اداره آتش نشانی توانستند از شرایط اضطراری خارج شوند. ماموران ابتدا این افراد را از دریچه موجود در سقف اتاقک آسانسور به بالای سقف منتقل کردند. سپس با استفاده از آسانسور دیگری، افراد محبوس شده را به روی سقف آن منتقل نمودند تا از دریچه آسانسور دوم به داخل اتاقک بروند.

پس از انجام عملیات جابجایی، این افراد به وسیله آسانسور دوم با موفقیت به طبقه همکف برج انتقال یافتند.

در این خبر بعلاوه اسم شده است افرادی که در شب حادثه در رستوران برج مشغول صرف شام بودند هم به وسیله آتش نشان ها تا پایین پله ها همراهی شدند.

طبق آخرین خبرها صحنه حادثه در اختیار تیم نگهداری ساختمان و تکنسین های آسانسور قرار گرفته است. به گفته بعضی از کارکنان شاغل در رستوران برج، این اولین بار نیست که آسانسورهای این برج 51 ساله دچار مشکل می گردد.

جالب است بدانید این ساختمان محبوب و مشهور با 191 متر ارتفاع در سال 1968 به مناسبت بزرگداشت یکصد سالگی کشور کانادا، در مرکز شهر کلگری در استان آلبرتا افتتاح شد و حدود 802 پله دارد. این برج در ابتدا برج هاسکی (Husky Tower) نامیده شد، اما بعدها در سال 1971 به برج کلگری تغییر نام داد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1601

به "تعطیل شدن برج کلگری به مدت نامشخص پس از محبوس شدن 8 نفر در آسانسور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیل شدن برج کلگری به مدت نامشخص پس از محبوس شدن 8 نفر در آسانسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید