تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم توفارقان

به گزارش افق بسطام، پیام سیفی پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حواشی اخیر پیرامون لیگ برتر بسکتبال که به دلیل موضوعات مرتبط با میزبانی توفارقان آذرشهر و انصراف این تیم ایجاد شد، گفت: روز گذشته و در هفته بیست و چهارم این رقابت ها، تیم توفارقان باید در گرگان به مصاف شهرداری این شهر می رفت اما از انجام این دیدار امتناع و در کل در محل مسابقات حاضر نشد.

تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم توفارقان

وی با بیان اینکه غیبت توفارقان برای دیدار با شهرداری گرگان، باعث باخت فنی برای این تیم شد، گفت: هفته گذشته هم تیم توفارقان در محل دیدار با پتروشیمی بندر امام حاضر نشده بود و به همین دلیل، باخت فنی برای این تیم لحاظ شد. به این ترتیب، توفارقان طبق قوانین مسابقات و به دلیل دو باخت فنی، از گردونه این رقابت ها کنار گذاشته می شود.

مسئول کمیته داوران فدراسیون بسکتبال با اشاره به اعلام انصراف توفارقان از لیگ برتر شرح داد: تا پیش از دیدارهای هفته بیست و چهارم، نامه ای مبنی بر انصراف این تیم به دست ما نرسیده بود اما برای کنار گذاشتن توفارقان از جدول مسابقات، نیازی به این نامه نداریم چرا که در حال حاضر این تیم با دو باخت فنی، حق ادامه حضور در رقابت ها را ندارد.

سیفی پور تأکید کرد: از این پس لیگ برتر بسکتبال با حضور 13 تیم پیگیری می شود ضمن اینکه در جدول رده بندی نیز به دلیل کنار رفتن توفارقان و به واسطه حذف برد و باخت دیگر تیم ها، از دیدارهایی که با این تیم داشتند، تغییراتی اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 637

به "تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم توفارقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم توفارقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید