تقدیر اعضای فراکسیون گردشگری از دکتر مونسان در پی بازگشت الواح هخامنشی

به گزارش افق بسطام، اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر به دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن تبریک مجدد انتخاب دکتر مونسان، از او به خاطر تلاش برای بازگرداندن 1783 لوح هخامنشی به کشور تقدیر کردند.

تقدیر اعضای فراکسیون گردشگری از دکتر مونسان در پی بازگشت الواح هخامنشی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در نشست دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز سه شنبه 9 مهر 98، در محل کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد، ضمن بررسی مسائل مرتبط با حوزه ماموریت های سه گانه این وزارتخانه، با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر مونسان و مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص بازگشت 1783 لوح تاریخی تجلیل به عمل آمد.

در این لوح تقدیر که به امضای جبار کوچکی نژاد رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز به امضای محمد هادی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی رسیده، خطاب به دکتر مونسان آمده است:

بی تردید تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که با تدبیر نمایندگان محترم مجلس دهم و همکاری و دولت یازدهم میسر شد، نویدبخش انقلاب عظیم در نگرش و بینش قوای سه گانه در این حوزه فرابخشی و نیل به اقتصاد بدون نفت خواهد بود.

همچنین سعی وافر جناب عالی و همکارانتان در بازگرداندن هزار و هفتصد لوح مربوط به دوران هخامنشی به کشور که میراث گران بها و نشانه قدمت تمدن و فرهنگ این مرز و بوم است مورد تقدیر و مباهات می باشد.

بدینوسیله ضمن تبریک به جناب عالی به منظور اخذ رای اعتماد امنای ملت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در ایفای این مسئولیت خطیر از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 303

به "تقدیر اعضای فراکسیون گردشگری از دکتر مونسان در پی بازگشت الواح هخامنشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر اعضای فراکسیون گردشگری از دکتر مونسان در پی بازگشت الواح هخامنشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید