فراوری 190 قلم انواع محصولات دارویی در کارخانجات داروسازی اکسیر

به گزارش افق بسطام، مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر بروجرد گفت: در این کارخانجات 190 قلم انواع محصولات دارویی فراوری می گردد.

فراوری 190 قلم انواع محصولات دارویی در کارخانجات داروسازی اکسیر

به گزارش خبرنگاران، محسن کردی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: اصحاب رسانه اطلاع رسانی درست و به موقع به جامعه نقش قابل توجهی در پیشرفت و توسعه کشور ایفا می نمایند.

وی توضیح داد: این واحد در سال 97، 440 میلیارد تومان فروش داشته است که دراین راستا توانسته رکورد ثبت کند.

مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر بروجرد اظهار داشت: برای نخستین بار و با سودآوری 105 میلیارد تومان رکورد داشتیم که در تاریخ خود بی نظی بوده است.

کردی با بیان اینکه کارخانجات اکسیر در حال نزدیک شدن به رتیه اول درایران است، اضافه نمود: در دو حوزه فروش و سود حاصل از آن به ترتیب شاهد رشد 82 و 360 درصدی در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته بوده ایم.

وی افزود: درصد سود خالص و میزان فروش این شرکت برای نخستین بار به ترتیب به 29 درصد و 430 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر بروجرد بیان نمود: در داروسازی اکسیر بروجرد 190 قلم انواع دارو فراوری می گردد که از این میزان 40 محصول جدید بوده و امسال 10 محصول جدید نیز به فراوریات اضافه خواهد شد.

کردی ادامه داد: سال گذشته 6 محصول دارویی جدید به مجموع فراوریات این کارخانه اضافه نموده شده و در امسال نیز 10 محصول دارویی جدید دیگر وارد بازار فروش می گردد.

وی با بیان اینکه سه قلم دارو در مرداد ماه امسال رونمایی شدند، اظهار کرد: با رشد فراوریات، 30 نفر از کارگران اخراجی دوباره بازگشت به کار شده اند.

مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر بروجرد توضیح داد: در حال حاضر برای جذب نیروی انسانی نیز فراخوانی داده شده و جذب به وسیله آگهی عمومی و آزمون برگزار می گردد.

کردی افزود: بیش از 98 درصد انسولین مورد احتیاج کشور در داروسازی اکسیر بروجرد فراوری و عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 138

به "فراوری 190 قلم انواع محصولات دارویی در کارخانجات داروسازی اکسیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 190 قلم انواع محصولات دارویی در کارخانجات داروسازی اکسیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید