ثبت بالاترین رشد بخش خدمات چین در 5 ماه اخیر

به گزارش افق بسطام، آنالیز شاخص مدیران خرید شرکت های خدماتی چین نشان می دهد بخش خدمات این کشور در ماه آوریل با بیشترین شتاب در 5 ماه اخیر رشد نموده است.

ثبت بالاترین رشد بخش خدمات چین در 5 ماه اخیر

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، آنالیز شاخص کایچین / مارکیت مدیران خرید شرکت های خدماتی چین نشان می دهد بخش خدمات این کشور در ماه آوریل با بیشترین شتاب در 5 ماه اخیر رشد نموده و ریکاوری آن از بخش فراوری جلو زده است.

شاخص مدیران خرید کایچین / مارکیت شرکت های خدماتی چین که نام رسمی آن شاخص فعالیت کلی شرکت های خدماتی چین، می باشد از 54.3 واحد در ماه مارس، در ماه آوریل به 56.3 واحد رسیده است.

اعداد بالاتر از 50 واحد این شاخص نشان دهنده رشد بخش خدمات می باشند و هرچه فاصله با 50 بیشتر باشد سرعت رشد بیشتر است.

طبق گزارشات شاخص کایچین این دوازدهمین ماه متوالی است که بخش خدمات چین رشد می نماید.

شاخص کایچین بخش فراوری چین که هفته پیش منتشر شده بود نشان می داد عملکرد این بخش از 50.6 واحد در ماه مارس به 51.9 واحد در ماه آوریل ارتقا یافته است؛ بنابراین شاخص کامپوزیت کلی کایچین / مارکیت که هم بخش خدمات و هم بخش فراوری را پوشش می دهد از 53.1 واحد در ماه مارس، در ماه آوریل به 54.7 واحد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1470

به "ثبت بالاترین رشد بخش خدمات چین در 5 ماه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بالاترین رشد بخش خدمات چین در 5 ماه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید