ثبت نام مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای مذکور اجرا شده است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شده امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان ایجاد گردد.

ثبت نام مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398

صالح دانشفر اضافه کرد: طبق اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای مذکور انجام شده است، لذا باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شده امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان ایجاد گردد، بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده اند درصورت علاقه مندی با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود در بازه زمانی 27 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه 99 اقدام کنند.

وی توضیح داد: داوطلبانی که در این آزمون نیز پیروز به ثبت نام نشده اند، درصورت تمایل برای ثبت نام می توانند با توجه به دفترچه راهنما و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در بازه زمانی فوق نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون مذکور که قرار بود روز آدینه 9 خرداد سال جاری برگزار گردد بدلیل شیوع ویروس کرونا به تاریخ 20 شهریور 1399 موکول شد .

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، این آزمون بصورت غیر متمرکز و در تمام استان ها برگزار خواهد شد و داوطلبان در استان خود آزمون می دهند و کلیه متقاضیان نیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.23055.ir/porseman و عضویت در تالار گفتمان سوالات و موضوعات خود را پیرامون این آزمون مطرح کنند و کارشناسان مرکز جوابگوی سوالات خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 856

به "ثبت نام مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید