تور قطر ارزان: حذف قابل پیش بینی پرسپولیس و استقلال از نگاه رسانه قطری

به گزارش افق بسطام، یک روزنامه قطری با اشاره به عدم صدور مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس نوشت: کنار گذاشتن این دو باشگاه از لیگ قهرمانان برای اهالی فوتبال در ایران قابل پیش بینی بود.

تور قطر ارزان: حذف قابل پیش بینی پرسپولیس و استقلال از نگاه رسانه قطری

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الرایه قطر، تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد کنار گذاشتن سه باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا ضربه بزرگی به ورزش ایران وارد کرد هرچند این اتفاق قابل پیش بینی بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز آدینه گفت که دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران و قطب های مرکز این کشور، پرسپولیس و استقلال را به همراه گل گهر سیرجان از فصل تازه مسابقات آسیایی که در سال 2022 برگزار می گردد کنار گذاشته و علت این تصمیم را عدم انطباق با معیارهای مورد نظر AFC اعلام نموده است.

این کنفدراسیون جزئیات تصمیم اتخاذ شده را اعلام ننموده چرا که دلایل و معیارهای صدور مجوز در حوزه های، اقتصادی، ساختاری، اداری و ورزشی از جمله موضوع مالکیت و زیرساخت های باشگاه ها بسیار وسیع و گسترده است.

استقلالِ آبی و پرسپولیسِ قرمز رنگ شاخص ترین باشگاه های ایرانی هستند که بازی آنها با عنوان دربی مرکز ده ها هزار تماشاگر را به استادیوم می کشاند. این تصمیم AFC ضربه بزرگی به دو باشگاه پرطرفدار وارد نموده هر چند بسیاری از اهالی فوتبال که در ایران ورزش پرطرفدار و مورد توجهی است وقوع چنین اتفاقی را پیش بینی نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1815

به "تور قطر ارزان: حذف قابل پیش بینی پرسپولیس و استقلال از نگاه رسانه قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: حذف قابل پیش بینی پرسپولیس و استقلال از نگاه رسانه قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید