مصدومان پرسپولیس به الهلال هم نمی رسند

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را از دوشنبه هفته جاری برای ملاقات با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهد که بازیکنان مصدوم این تیم همچنان غیبت خواهند داشت.

مصدومان پرسپولیس به الهلال هم نمی رسند

سرخپوشان مرکز که در بازی با استقلال تاجیکستان، کمال کامیابی نیا و علی شجاعی را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشتند همچنان نمی توانند از آنها مقابل الهلال استفاده نمایند.

کامیابی نیا همچنان دوران نقاهت را پشت سر می گذارد. شجاعی هم تمرینات فیزیوتراپی را پس از جراحی کتف خود از سر گرفته تا بتواند هرچه زودتر در تمرینات گروهی آماده گردد. با این حال هر دو بازیکن مصدوم به طور قطع به ملاقات با الهلال عربستان نمی رسند تا آنها کوشش خود را برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ادامه دهند.

مهدی مهدی خانی هم تا ملاقات با الهلال امکان حضور در تمرینات را هم به علت شکستن استخوان دست خود ندارد و باید همچنان دوران نقاهت خود را تا دوماه آینده پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهرماه امسال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 در کشور عربستان بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1624

به "مصدومان پرسپولیس به الهلال هم نمی رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومان پرسپولیس به الهلال هم نمی رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید