حل مشکل پرداخت وام کارآفرینی نابینایان استان یزد

به گزارش افق بسطام، نماینده یزد و اشکذر از حل مشکل پرداخت وام 100 میلیونی کارآفرینی نابینایان استان یزد اطلاع داد.

حل مشکل پرداخت وام کارآفرینی نابینایان استان یزد

محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در بازدید از نمایشگاه دستاورد های نابینایان استان یزد گفت: مشکل اختصاص وام 100 میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی برای فراوری و فروش محصولات فراوریی نابینایان پس از رایزنی با مسئولان دستگاه های مختلف استان برطرف شد.

جوکار اضافه کرد: کوشش و همت نابینایان برای خوداتکایی بسیار مهم است و دستگاه های مختلف باید به این قشر در زمینه برطرف موانع فعالیت های آنان یاری نمایند.

نماینده یزد و اشکذر توضیح داد: با همت مسئولان فنی و حرفه ای و بهزیستی استان کوشش می گردد تا بستری مناسب برای فعالیت نابینایان فراهم گردد و آنان بخشی از احتیاج های خود را تامین نمایند و از وابستگی این قشر به دیگران کاسته گردد.

جوکار ادامه داد: یادگیری هنر های مختلف از سوی جامعه نابینایان بسیار ارزشمند است و آثاری که به وسیله این قشر، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل می گردد، نشان دهنده زحمات آن ها و مربیان این قشر است.

او یکی از اقدامات ضروری را ایجاد نمایشگاهی ویژه فروش آثار نابینایان در استان خواند و گفت: محصولات فراوری شده به وسیله نابینایان باید امکان فروش داشته باشد و بازاریابی به برترین شکل برای آنان صورت گیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1974

به "حل مشکل پرداخت وام کارآفرینی نابینایان استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل پرداخت وام کارآفرینی نابینایان استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید