خبرنگاران اصرار برای ورود جمعی به آرامستان ملایر منجر به مصدومیت نگهبان شد

به گزارش افق بسطام، همدان- خبرنگاران- شهردار ملایر گفت: اصرار تعدادی از شهروندان برای ورود به آرامستان بهشت هاجر بدون توجه به پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا منجر به بروز درگیری و مصدومیت یکی از نگهبان این مجموعه شد.

خبرنگاران اصرار برای ورود جمعی به آرامستان ملایر منجر به مصدومیت نگهبان شد

حسین بابایی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خدمه آرامستان بهشت هاجر قصد ممانعت از ورود جمعی افراد به داخل آرامستان براساس پروتکل های ابلاغی را داشته که توسط آنها مصدوم و دچار شکستگی از ناحیه جمجمه می گردد.

وی با اشاره به اینکه نگهبان آرامستان به دلیل شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده، اضافه نمود: نامبرده در شرایط جسمی نامشخصی قرار گرفته است و در صورت صلاحدید پزشکان برای ادامه درمان به همدان و یا تهران منتقل خواهد شد.

شهردار ملایر بروز اینگونه درگیری ها را شایسته شهروندان ندانست و تاکید نمود: تمام کوشش ما و نیروهای شهرداری حفظ سلامت شهروندان است، در حالیکه بعضی نسبت به رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی بی توجه هستند.

بابایی با تاکید بر اینکه این درگیری و زخمی شدن خدمه آرامستان بهشت هاجر با وجود نیروی انتظامی روی داده، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و مسدود شدن ورودی های آرامستان بهشت هاجر، این اولین درگیری از سوی مردم با خدمه شهرداری نیست و تا به امروز چندین بار شاهد وقوع این قبیل رفتارها بوده ایم.

شهردار ملایر تاکید نمود: ما شرایط روحی بستگان متوفی را درک می کنیم، اما آنها نیز باید همکاری و همراهی لازم را با نیروهای شهرداری و نگهبانان آرامستان بهشت هاجر در راستای اجرای قوانین را داشته باشند.

بابایی ادامه داد: با وجود افزایش تعداد نیروها و حضور نیروی انتظامی در بعضی مواقع نمی توان جلوی ورود افراد را به آرامستان بهشت هاجر گرفت.

به گزارش خبرنگاران، حضور گسترده و جمعی افراد در آرامستان ها برای دفن اموات براساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف مهار همه گیری ویروس ممنوع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1327

به "خبرنگاران اصرار برای ورود جمعی به آرامستان ملایر منجر به مصدومیت نگهبان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصرار برای ورود جمعی به آرامستان ملایر منجر به مصدومیت نگهبان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید