خبرنگاران امیدوارم شاهد تحول اساسی در فدراسیون بدنسازی باشیم

به گزارش افق بسطام، کیش- خبرنگاران- معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان امروز گفت: امیدوارم تحولات بنیادین و اساسی در ورزش بدنسازی ایجاد شود.

خبرنگاران امیدوارم شاهد تحول اساسی در فدراسیون بدنسازی باشیم

به گزارش خبرنگاران، جمشید تقی زاده در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور گفت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 518 ورزشکار در سه رشته در حال برگزاری است. مسابقات مهمی را پیش رو داریم که با احتساب داوران و مربیان حدود 700 نفر در این مسابقات به میزبانی استان هرمزگان و جزیره زیبای کیش حضور دارند.

وی افزود: از زمان حضور عبدالمهدی نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تحولات خوبی را در فدراسیون شاهد بودیم و امیدوارم بتوانیم نقش ویژه ای در کنفدراسیون آسیا و جهانی ایفا کنیم. برای اولین بار خود نصیرزاده هم به عنوان یک ایرانی عضو رئیسه فدارسیون جهانی شده و امیدوارم تحولات اساسی و بنیادین در بخش حرفه ای سه رشته این فدراسیون به وجود بیاید.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان شرح داد: به جز من امروز مهدی فروردین(رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی) و کریمی فیروزکوهی(عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی) هم در سالن برگزاری مسابقات حاضر شدند تا نشان بدهند در کنار این ورزشکاران هستند تا روز به روز بتوانیم شاهد تحول در رشته های کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام باشیم.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بدنسازی مادر تمام رشته ها تلقی می شود و باشگاه های بدنسازی در سراسر کشور اشتغال زیادی را ایجاد کرده اند این رشته نیازمند برنامه ریزی ویژه ای است. از تمام مسئولان درخواست می کنم برنامه ویژه ای برای احیای این رشته در نظر بگیرند. با توجه به تحولات اخیر در فدراسیون تحرکات بیشتری در سطح آسیایی و جهانی خواهیم داشت و امیدوارم مانند گذشته که قهرمان هایی مثل بیت الله عباسپور داشتیم باز هم نقش ویژه ای در این رشته ها ایفا کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1376

به "خبرنگاران امیدوارم شاهد تحول اساسی در فدراسیون بدنسازی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیدوارم شاهد تحول اساسی در فدراسیون بدنسازی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید