خبرنگاران 12 طرح عمرانی بهزیستی در استان مرکزی بهره برداری شد

به گزارش افق بسطام، اراک - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: 12 طرح عمرانی و اجتماعی بهزیستی این استان همزمان با گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 12 طرح عمرانی بهزیستی در استان مرکزی بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

زهرا امینی روز پنجشنبه اضافه کرد: برای ایجاد و راه اندازی این طرح ها در مجموع سه هزار و 350 میلیون ریال منابع اقتصادی از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی شرح داد: هفت واحد مسکونی، مرکز مشاوره در شهرستان محلات، انجمن فرزانگان آوای مهر و موسسه خیریه آوای مهربانی در دلیجان، کارگاه فراوریی ماسک در زرندیه، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در شهرستان ساوه از جمله طرح های بهره برداری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: هفت طرح مسکن در شهرستانهای کمیجان، فراهان،تفرش، شازند و خنداب ویژه مددجویان بهزیستی نیز در ایام هفته دولت بهره برداری شد.

امینی گفت: واحدهای مسکونی با آورده 200 تا 500 میلیون ریالی مددجویان و یاری های بهزیستی و بنیاد مسکن با زیربنای 80 تا 100 مترمربع ساخته شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر طرح های یاد شده مسابقات فرهنگی، کتابخوانی ویژه پرسنل و مددجویان بهزیستی استان، ارجای طرح شمیم خدمت در میز خدمت در بهزیستی استان و شهرستان ها، فراوری محتوا، تهیه بروشور، اینفو و موشن گرافیک و فعالیت گسترده در فضای مجازی از مهم ترین اقدامات این اداره کل در هفته دولت است.

65 هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 917

به "خبرنگاران 12 طرح عمرانی بهزیستی در استان مرکزی بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 طرح عمرانی بهزیستی در استان مرکزی بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید