خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای
به گزارش افق بسطام، کتاب خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای از سوی انتشارات پشتیبان به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، کتاب خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای ترجمه شیرین تبریزی با قیمت 10 هزار تومان به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.
این کتاب را انتشارات پشتیبان منتشر نموده و در این اثر تلاش شده تا به طیف وسیعی از سوال هایی که در خصوص خلاقیت و نقش آن در سازمان های رسانه ای مطرح می گردد، پاسخ داده شوند.
بخش هایی از این کتاب به طرح سوال ها و پاسخ هایی درباره این موضوعات می پردازد:
- خلاقیت چیست؟
- آیا می توان آن را در همه افراد مدیریت کرد؟
- چه هزینه ای باید برای خلاقیت پرداخت کرد؟
از آنجایی که خلاقیت از مؤلفه های ضروری در فرایند فراوری رسانه ای است و صندلی خاصی در مدیریت سازمان های رسانه ای دارد و امروزه فراوری محصولات رسانه ای خلاقانه در حوزه های سیاسی و فرهنگی با چالش های بسیاری روبرو شده است، کتاب حاضر مفهوم خلاقیت را در صنعت رسانه آنالیز نموده و نقش آن را در ارزش آفرینی آنالیز نموده است. به این ترتیب که ابتدا روینمودهای مختلفی را که در خصوص خلاقیت و افراد خلاق وجود دارد، ارا ئه داده، سپس واژه خلاقیت را به عنوان یک ویژگی سازمانی تحلیل نموده و پیشنهادهایی در خصوص نحوه مدیریت افراد مبتکر برای ایجاد سازمان های خلاق داده و کوشیده است به این پرسش، پاسخ دهد که یافته های کلی در صنعت رسانه ای تا چه حد قابل استفاده و کاربردی هستند.
در نهایت در خصوص صندلی و نقش خلاقیت در ارزش آفرینی برای سازمان های رسانه ای بحث نموده است.
- حرکت از سواد رسانه ای به سواد گفتمانی