خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای

به گزارش افق بسطام، کتاب خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای از سوی انتشارات پشتیبان به صورت الکترونیکی منتشر شد.

خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، کتاب خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای ترجمه شیرین تبریزی با قیمت 10 هزار تومان به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

این کتاب را انتشارات پشتیبان منتشر نموده و در این اثر تلاش شده تا به طیف وسیعی از سوال هایی که در خصوص خلاقیت و نقش آن در سازمان های رسانه ای مطرح می گردد، پاسخ داده شوند.

بخش هایی از این کتاب به طرح سوال ها و پاسخ هایی درباره این موضوعات می پردازد:

- خلاقیت چیست؟

- آیا می توان آن را در همه افراد مدیریت کرد؟

- چه هزینه ای باید برای خلاقیت پرداخت کرد؟

از آنجایی که خلاقیت از مؤلفه های ضروری در فرایند فراوری رسانه ای است و صندلی خاصی در مدیریت سازمان های رسانه ای دارد و امروزه فراوری محصولات رسانه ای خلاقانه در حوزه های سیاسی و فرهنگی با چالش های بسیاری روبرو شده است، کتاب حاضر مفهوم خلاقیت را در صنعت رسانه آنالیز نموده و نقش آن را در ارزش آفرینی آنالیز نموده است. به این ترتیب که ابتدا روینمودهای مختلفی را که در خصوص خلاقیت و افراد خلاق وجود دارد، ارا ئه داده، سپس واژه خلاقیت را به عنوان یک ویژگی سازمانی تحلیل نموده و پیشنهادهایی در خصوص نحوه مدیریت افراد مبتکر برای ایجاد سازمان های خلاق داده و کوشیده است به این پرسش، پاسخ دهد که یافته های کلی در صنعت رسانه ای تا چه حد قابل استفاده و کاربردی هستند.

در نهایت در خصوص صندلی و نقش خلاقیت در ارزش آفرینی برای سازمان های رسانه ای بحث نموده است.

  • حرکت از سواد رسانه ای به سواد گفتمانی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 413

به "خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت و کارایی در سازمان های رسانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید