خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، محمود خسروی وفا در سرانجام مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان که امروز برگزار گردید، با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این مجمع در شرایطی که بیماری کرونا و شیوع آن بسیار جدی است، توضیحاتی ارائه داد.

خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد

وی گفت: من نیز میهمان این مجمع بودم اما نظر وزارت ورزش و جوانان و معاون وزیر (مهدی علی نژاد) این بود که با توجه به فاصله کم تا بازی های پارالمپیک توکیو و اهمیت نتایج در این بازی ها، انتخابات به موقع برگزار گردد تا بتوانیم مدیریت لازم را در رشته های مختلف داشته باشیم.

خسروی وفا اضافه نمود: به هر حال در بعضی از رشته ها شرایط خوبی نداشتیم و باید به نوعی عقب ماندگی ایجاد شده را جبران می کردیم بنابراین با حفظ دستورالعمل بهداشتی، مجمع امروز برگزار گردید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه حمید علی صمیمی پیش از خاتمه دوران چهار ساله خود از ریاست فدراسیون جانبازان استعفا داد، گفت: حدود چند ماه این فدراسیون به دلیل استعفای رئیس، با سرپرست اداره شد. کاش این اتفاق نمی افتاد اما خوشحالم که امروز چالش دوره سرپرستی ورزش جانبازان تمام شد.

وی در خصوص رشته هایی که زیر نظر فدراسیون های مربوطه اداره می شوند و بعضاً با مشکلاتی روبرو هستند، گفت: از این رشته ها حمایت کلی داریم تا بتوانند برنامه های خود را به خوبی پیش ببرند بنابراین نظارت لازم را بر فرایند آنها داریم؛ این اقدامی بود که در راستای قوانین انجام شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به درگذشت مرحوم سیامند رحمان نیز گفت: فوت این قهرمان، ضایعه بزرگی برای ورزش پارالمپیک دنیا بود. در خصوص سیامند رحمان و ماندگاری وی، یک بُعد مسائل قهرمانی وجود دارد؛ بُعد اصلی رفتار و منش پهلوانی او به حساب می آید که باعث ماندگاری اش خواهد شد. از یاد نبریم که مرحوم رحمان سال 2017 نیز بهترین ورزشکار دنیا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 695

به "خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید