دادگاه با توجه به ظرفیت قانونى موجود اقدام به صدور راى در مورد قتل رومینا کرده است

به گزارش افق بسطام، دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تشریح ابعاد راى پرونده قتل رومینا اشرفى گفت: پرونده قتل رومینا اشرفى توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازى و بر اساس ظرفیت قانونى موجود رسیدگى شده است.

دادگاه با توجه به ظرفیت قانونى موجود اقدام به صدور راى در مورد قتل رومینا کرده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدى فلاح میرى، دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تشریح ابعاد راى صادره براى رضا اشرفى و بهمن خاورى عنوان نمود: بر اساس راى دادگاه بدوى، قاتل رومینا اشرفى به اتهام قتل عمد از جنبه عمومى جرم به 9 سال حبس و پرداخت دیه و فرد دیگر (بهمن خاورى) به دو سال حبس و تبعید محکوم شد.

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گیلان با تاکید بر اینکه این راى قابل فرجام خواهى است، گفت: دادگاه با توجه به ظرفیت قانونى موجود اقدام به صدور راى کرده است.

وى شرح داد: پرونده قتل رومینا اشرفى توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازى و بر اساس ظرفیت قانونى موجود رسیدگى شده است.

فلاح میرى در خاتمه تاکید کرد: قانون در حال حاضر در خصوص قتل فرزند حداکثر مجازات را، حبس و دیه قرار داده و دادگاه نیز بر همین مبنا اقدام به صدور راى کرده؛ از طرفى وظیفه دستگاه قضایى اجراى قانون است و ابزار قاضى براى برقرارى عدالت اجراى قانون است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1006

به "دادگاه با توجه به ظرفیت قانونى موجود اقدام به صدور راى در مورد قتل رومینا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه با توجه به ظرفیت قانونى موجود اقدام به صدور راى در مورد قتل رومینا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید