دانلود قسمت دوازدهم سریال نهنگ آبی در حلال دانلود

به گزارش افق بسطام، قسمت 12 سریال نهنگ آبی با عنوان سرگیجه به کارگردانی فریدون جیرانی امروز، سه شنبه (17 اردیبهشت ماه) توسط مؤسسه هنر اول در سراسر کشور و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

دانلود قسمت دوازدهم سریال نهنگ آبی در حلال دانلود

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، سریال نهنگ آبی یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، محصول سال 1397 است. تهیه نمایندگی این کار بر عهده سعید ملکان است و این سریال در 30 قسمت فراوری و هر هفته منتشر می گردد.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین کمک، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در نهنگ آبی ایفای نقش می نمایند.

در خلاصه قسمت دوازدهم این سریال آمده است: آرمین حس می نماید بعد از زدن بهمن و گم شدن آناهیتا، در معرض خطر جدی است برای همین تمام قدرت ذهنی اش را صرف رسیدن به پاسخ این سوال می نماید که بهمن را چه کسی زده، در این جهت آدم های اطرافش را مثل مهره های این معما در کنار هم می چیند و به طرحی می رسد که در نگاه اول سرگیجه اش را تشدید می نماید اما بعد او را به سمت معمایی بزرگ تر هدایت می نماید.

جهت دانلود قانونی قسمت جدید سریال نهنگ آبی با حجم نیم بها اینجا WWW.HALALDOWNLOAD.COM را کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 73

به "دانلود قسمت دوازدهم سریال نهنگ آبی در حلال دانلود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت دوازدهم سریال نهنگ آبی در حلال دانلود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید