درخواست سرمربی تیم ملی ریکرو برای تمرین خارج از خانه کمانداران

به گزارش افق بسطام، مجید میررحیمی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص برنامه های مورد نظر برای چگونگی پیگیری تمرینات تیم ملی تیروکمان در بخش ریکرو شرح داد.

درخواست سرمربی تیم ملی ریکرو برای تمرین خارج از خانه کمانداران

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی با یادآوری اینکه تیروکمان جزو اولین رشته هایی بود که به خاطر بحران کرونا، تمرین در خانه و پیگیری آنلاین آن را برای ملی پوشان در برنامه قرار داد، گفت: از هفته اول اسفندماه سال گذشته که به خاطر شیوع کرونا مجبور به تعطیل کردن تمرینات و بعد از آن لغو اعزام به تایلند برای حضور در کاپ آسیا شدیم تا به امروز، ورزشکاران مان در خانه تمرینات شان را دنبال نموده اند.

سرمربی تیم ملی رویکرو ادامه داد: مسائل روانی، آمادگی جسمانی و تمرینات تکنیکی سه بخش اصلی تمرین در خانه ملی پوشان را شامل می شد. طی این مدت سعی داشتیم بر روی همه این بخش ها کار کنیم تابه حفظ کلی آمادگی کمانداران یاریی نموده باشیم. در کل تا به امروز کمانداران هر تمرینی که امکان انجام آن در منزل وجود داشت را انجام داده اند. ضروری است از این پس تغییراتی در برنامه های تمرینی داشته باشیم البته در صورتیکه شرایط، اجازه آن را بدهد.

میررحیمی با بیان اینکه برای پیگیری تمرینات ملی پوشان تیروکمان دو برنامه دارد، توضیح داد: تمرین انفرادی در فضای ورزشی یکی از برنامه ها است البته به شرطی که منعی وجود نداشته باشد و ستاد مقابله باکرونا اجازه لازم را بدهد. در این صورت از طرف فدراسیون باید هماهنگی لازم با هیأت های استانی انجام گردد تا کمانداران ملی پوش در استان های مختلف بتوانند روزانه دو سه ساعت خارج از خانه، در یک فضای ورزشی اما به صورت انفرادی تمرینات شان را پیگیری نمایند.

وی اضافه کرد: بخشی از تمرینات تیروکمان در مسافت کوتاه انجام می گردد که در فضایی مانند منزل قابل پیگیری است اما تمریناتی که در مسافت بلند انجام می گردد به فضایی مانند سالن های ورزشی احتیاج دارد. اگر شرایط اجازه دهد و ملی پوشان مان بتوانند در طول روز، تمرین دو سه ساعته و انفرادی در فضای ورزشی داشته باشند به آمادگی آنها یاری زیادی خواهد نمود. در این صورت خودم هم به محل تمرین آنها در استان های مختلف می روم و تمرین هر یک از ملی پوشان را برای دو سه روز زیر نظر خواهم داشت.

سرمربی تیم ملی ریکرو تاکید نمود: اگر هم شرایط مهیا نباشد و همچنان با منع تمرین در خارج از خانه روبرو باشیم، به ناچار پیگیری تمرین در منزل را برای ملی پوشان توصیه و دنبال می کنیم. برنامه ای که تا به امروز هم داشته ایم. در این مدت کمانداران گزارش تمرین در منزل خود را برای من ارسال می کردند تا بر اساس آن برنامه تمرینی جدید ارائه دهم. بعضاً هم به صورت آنلاین تمرینات شأن را زیر نظر داشتم. همین فرایند را ادامه می دهیم.

وی همچنین به برنامه ریزی صورت گرفته برای آماده سازی تیم ملی تیروکمان تا زمان مسابقات کسب سهمیه اشاره نمود و گفت: فدراسیون جهانی تیروکمان بعد از لغو تمام مسابقات هنوز زمان جدید آنها را معین ننموده است اما معمولاً بازه زمانی مسابقات تیروکمان در سال های مختلف یکسان بوده است. به همین دلیل بر اساس اطلاعات گذشته و پیش بینی تقریبی زمان مسابقات، برای حضور در آنها برنامه ریزی نموده ایم.

میررحیمی تاکید نمود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و به شرط صدور دستور العمل لازم برای شروع فعالیت های ورزشی، تمرینات مان از خردادماه شروع می گردد و تا زمان رقابت های کسب سهمیه که سال آینده برگزار می گردد، دنبال خواهد شد. این برنامه شامل مراحل مختلف اردویی است که بعضاً در قالب حضور در مسابقات رسمی، اردوی مشترک و برگزاری دیدارهای محبت آمیز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 693

به "درخواست سرمربی تیم ملی ریکرو برای تمرین خارج از خانه کمانداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سرمربی تیم ملی ریکرو برای تمرین خارج از خانه کمانداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید