درخواست هافبک هلندی لیون از ماکرون: اجازه بدهید برای تیم ملی فرانسه بازی کنم!

به گزارش افق بسطام، هافبک هلندی تیم فوتبال لیون فرانسه از رئیس جمهور این کشور درخواستی طعنه آمیز انجام داد.

درخواست هافبک هلندی لیون از ماکرون: اجازه بدهید برای تیم ملی فرانسه بازی کنم!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، فرا رسیدن موعد بازی های ملی این بار با دردسرهای بیشتری برای فوتبال باشگاهی به همراه داشته است.

تا پیش از این تنها دغدغه تیم های باشگاهی در روزهای فیفا، مصدومیت بازیکنان شان در اردوی های ملی بود اما با شیوع کرونا اکنون آنها باید نگران از دست دادن بازیکنان سالم خود هم باشند! بعضی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه به دلیل حاد بودن شرایط شیوع کرونا و کنترل سرایت ویروس محدودیت هایی وضع نموده اند که شامل حال فوتبالیست ها هم می گردد. در فرانسه طبق مقرراتی که اخیراً تصویب شده آن دست از فوتبالیست های شاغل در لیگ های این کشور که در زمان برگزاری اردوهای ملی همراه با تیم ملی کشور خود به کشوری خارج از اروپا سفر نمایند، در بازگشت به فرانسه باید چندین روز قرنطینه باشند تا عدم ابتلای شان به کرونا ثابت گردد.

طبق این مصوبه دولت فرانسه، همه ملی پوشان شاغل در لوشامپیونه به جز اعضای تیم ملی فوتبال فرانسه، در صورت سفر به کشوری غیراروپایی، هنگام بازگشت به فرانسه باید مدتی قرنطینه باشند تا بتوانند به تیم های باشگاهی خود ملحق شوند.

یکی از بازیکنانی که از قانون ضربه خواهد خورد، ممفیس دپای، بال هلندی تیم فوتبال لیون است که از قضا تیم ملی کشورش در این هفته در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 باید به ترکیه سفر کند تا با تیم ملی این کشور مصاف داشته باشد. به این ترتیب دپای باید بین بازی برای تیم ملی کشورش در ترکیه و به تبع آن قرنطینه در بازگشت به فرانسه و خودداری از بازی برای نارنجی پوشان یکی را انتخاب کند که همین برای او دردسرساز شده است.

به همین دلیل او در قالب تقاضای طعنه آمیز از امانوئل کامرون رئیس جمهور فرانسه درخواست نموده که مصوبه اخیر را شامل همه بازیکنان ملی پوش شاغل در فوتبال فرانسه کند نه فقط اعضای تیم ملی فوتبال این کشور.

دپای در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به ماکرون نوشته است: دولت فرانسه، آیا من هم می توانم برای تیم ملی (فرانسه) بازی کنم؟ این منصفانه است چون شما به اعضای تیم ملی فرانسه که خارج از اروپا هم بازی می نمایند معافیت داده اید که (در بدو بازگشت به فرانسه) بازی نمایند.

در هفته ای که تیم ملی هلند در ترکیه باید به میدان برود، فرانسوی ها هم باید به قزاقستان سفر نمایند اما معافیت در نظر گرفته شده برای ملی پوشان این کشور به آنها اجازه می دهد که در بدو بازگشت شان فوراً تمرینات خود در تیم باشگاهی شان را از سر بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1333

به "درخواست هافبک هلندی لیون از ماکرون: اجازه بدهید برای تیم ملی فرانسه بازی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست هافبک هلندی لیون از ماکرون: اجازه بدهید برای تیم ملی فرانسه بازی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید