دریافت جایزه بین المللی سرآمدترین دانشمند جوان به وسیله استاد دانشگاه شریف

به گزارش افق بسطام، دکتر هادی پرستارشهری، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف پیروز به دریافت جایزه CHEMOLAB 2022 در کنفرانس بین المللی کمومتریکس شد.

دریافت جایزه بین المللی سرآمدترین دانشمند جوان به وسیله استاد دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در هجدهمین دوره کنفرانس بین المللی کمومتریکس در شیمی تجزیه CAC که در ایتالیا برگزار گردید، دکتر هادی پرستار شهری عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف پیروز به کسب جایزه CHEMOLAB 2022 شد.

این جایزه هر دو سال یکبار به وسیله الزویر به پژوهشگران پیروز و سرآمد زیر چهل سال که بیشترین فعالیت و تاثیر در پنج سال اخیرشان در گرایش کمومتریکس دارند اهدا می گردد.

انتشار مقالات با کیفیت، تعاملات بین المللی با سایر گروه های کمومتریکس جهان، حضور و سخنرانی در مجامع علمی کمومتریکس جهان، داوری مقالات برای مجلات بین المللی، مشارکت در اجرای طرح های تحقیقاتی بین المللی و برگزاری رویدادهای علمی بین المللی از جمله شاخص های مهم انتخاب محقق برتر برای دریافت این جایزه است.

لازم به ذکر است، کنفرانس بین المللی کمومتریکس که به اختصار CAC نامیده می گردد هر دو سال یک بار برگزار می گردد و معتبرترین کنفرانس در زمینه کمومتریکس در جهانست. در این کنفرانس جدیدترین دستاوردها در زمینه کمومتریکس ارائه می گردد و بعلاوه کمپانی های بزرگ فراوری دستگاه های بررسی و نرم افزارهای مربوطه در این کنفرانس حضور دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1952

به "دریافت جایزه بین المللی سرآمدترین دانشمند جوان به وسیله استاد دانشگاه شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت جایزه بین المللی سرآمدترین دانشمند جوان به وسیله استاد دانشگاه شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید