تور ارزان ارمنستان: ملاقات دوباره سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در روسیه

به گزارش افق بسطام، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت که در حاشیه نشست هفتم دی ماه کشورهای مستقل مشترک المنافع در سن پترزبورگ روسیه با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان ملاقات می نماید.

تور ارزان ارمنستان: ملاقات دوباره سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در روسیه

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های ارمنستانی از اظهارات نخست وزیر این کشور درباره ملاقات غیر رسمی سران ایروان و باکو در شهر سن پترزبورگ خبر دادند.

در شرایطی که اظهارنظرها درباره روابط ارمنستان و جمهوری آذربایجان و شرایط مرزهای دو کشور ادامه دارد، قرار است سران ایروان و باکو در روسیه با یکدیگر ملاقات داشته باشند.

به گزارش وبگاه خبری پان آرمنین، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت که در حاشیه اجلاس هفتم دی ماه کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در سن پترزبورگ روسیه با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان ملاقات می نماید.

پاشینیان آدینه (دیروز) در جریان سخنرانی در یک جلسه ویدئو کنفرانسی مجازی توضیح داد: من در اجلاس (کشورهای مستقل مشترک المنافع به میزبانی سن پترزبورگ) شرکت خواهم کرد. در حال حاضر پیشنهادی برای ملاقات رسمی دوجانبه وجود ندارد اما تماس هایی با رئیس جمهور (جمهوری) آذربایجان صورت خواهد گرفت.

به گفته نخست وزیر ارمنستان، از آنجایی که این اجلاس یک نشست غیر رسمی است، همه تماس ها نیز غیررسمی خواهد بود.

پاشینیان و الهام علی اف 14 و 15 دسامبر (23 و 24 آذر) در بروکسل مقر اتحادیه اروپا و 26 نوامبر (پنجم آذر) در شهر سوچی روسیه به میزبانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور ملاقات داشتند.

ملاقاتهای سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در شرایطی انجام گرفته که با گذشت بیش از یک سال از آتش بس جنگ بر سر قره باغ کوهستانی، تنش ها همچنان ادامه دارد و هر از چند گاه این تنش ها به درگیری های مرزی منتهی شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1727

به "تور ارزان ارمنستان: ملاقات دوباره سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: ملاقات دوباره سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید