تور ارزان برزیل: رئیس جمهور برزیل، جان کری را با کمدین آمریکایی اشتباه گرفت

به گزارش افق بسطام، رئیس جمهور برزیل پس از ملاقات با جان کری نماینده ویژه آمریکا در امور تغییرات اقلیمی در حاشیه کنفرانس گلاسکو، نام او را با نام کمدین و بازیگر معروف قاطی کرد.

تور ارزان برزیل: رئیس جمهور برزیل، جان کری را با کمدین آمریکایی اشتباه گرفت

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در شرایطی که کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در شهر گلاسکو در حال برگزاری است، سخنان رئیس جمهور برزیل در جمع خبرنگاران درباره ملاقاتش با جان کری حاشیه ساز شد.

ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل که برای شرکت در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در گلاسکوی اسکاتلند حضور دارد، با جان کری نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور تغییرات اقلیمی ملاقات کرد.

بولسونارو بعد از این ملاقات دوجانبه با سوالات خبرنگاران درباره محتوای این نشست و رایزنی های این دو مقام برزیلی آمریکایی روبرو شد.

جان کری در کنفرانس گلاسکو

رئیس جمهور برزیل در جمع خبرنگاران درباره ملاقات با جان کری نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور تغییرات اقلیمی نام او را با نام یک بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی اشتباه گرفت.

بولسونارو در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: من با جیم کری صحبت کردم (اما صحبت ما) یک چیز خصوصی است و متاسفانه نمی توانم به شما درباره آن حرفی بزنم.

ویدئوی گاف رئیس جمهور برزیل در نام بردن از جیم کری به جای جان کری طی کمتر از یک ساعت در شبکه توییتر نزدیک به 150 هزار بار دیده شده و به اصطلاح وایرال شده است.

جیم کری که 59 سال دارد، هنرپیشه و کمدین مشهور آمریکایی است و در فیلم های بسیاری نقش ایفا نموده است. از جمله معروف ترین فیلم های او خنگ و خنگ تر و ماسک است.

جیم کری کمدین و بازیگر آمریکایی

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1676

به "تور ارزان برزیل: رئیس جمهور برزیل، جان کری را با کمدین آمریکایی اشتباه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: رئیس جمهور برزیل، جان کری را با کمدین آمریکایی اشتباه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید