پلنگ سیاه در توییتر رکورد زد

به گزارش افق بسطام، توییتی که خبر درگذشت چادویک بوزمن را گفت، رکورددار دریافت بیشترین تعداد لایک در تاریخ این شبکه اجتماعی شد.

پلنگ سیاه در توییتر رکورد زد

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از سی ان ان نوشت: چادویک بوزمن بازیگر آمریکایی فیلم پلنگ سیاه بیست و هشتم اوت درگذشت. روز شنبه در صفحه رسمی توییتر، از توییت آخر چادویک بوزمن به عنوان رکورددار بیشترین دریافت لایک در تاریخ توییتر یاد شد.

  • مرگ بازیگر آینده دار آمریکایی | پلنگ سیاه در 43 سالگی تسلیم سرطان شد
  • سینمای 2018 | پلنگ سیاه

آخرین پیغام منتشرشده در صفحه توییتر چادویک بوزمن بیانیه ای درباره درگذشت این هنرپپیشه در سن 43 سالگی پس از چهار سال مبارزه با سرطان بود. این پیغام به سرعت پربیننده شد تا جایی که در زمان انتشار این خبر بیش از 5.7 میلیون لایک دریافت نموده است.

پیش از این توییتی از باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده که در سال 2017 منتشر شده بود و عبارتی از نلسون ماندلا را نقل قول می کرد با دریافت 4.3 میلیون لایک بیشترین تعداد لایک را دریافت نموده بود.

بوزمن اولین بار سال 2016 در فیلم کاپیتان آمریکا:، جنگ داخلی در نقش پلنگ سیاه بازی کرد و دو سال بعد در پلنگ سیاه ساخته رایان کوگلر اولین کارگردان سیاهپوست کمپانی مارول بازی کرد و این فیلم با نقش اصلی یک سیاهپوست توانست نقطه عطفی فرهنگی در هالیوود ایجاد کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1013

به "پلنگ سیاه در توییتر رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ سیاه در توییتر رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید