رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به ورزشگاه ها سکوت نمی کنیم

به گزارش افق بسطام، الکساندر شفرین تصمیم جدید یوفا برای بازی نکردن تیم های باشگاهی و ملی اروپایی با کشورهای محدود کننده ورود زن ها به ورزشگاه ها را تشریح کرد.

رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به ورزشگاه ها سکوت نمی کنیم

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، یوفا در اجلاس اخیر خود به 55 عضو خود پیشنهاد کرد که هیچ تیم ملی و باشگاهی از قاره اروپا در کشورها و یا با کشورهایی که برای حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال محدودیت ایجاد می کند بازی نکنند. پیشنهادی که با موافقت تمامی کشورهای عضو روبرو شد و اجرایی می شود.

آلکساندر شفرین، رئیس یوفا در همین رابطه به خبرگزاری فرانسه گفت: کمیته اجرایی یوفا به تمامی 55 عضو و تمامی باشگاه های اروپایی توصیه کرد در کشورهایی که زن ها دسترسی محدود به ورزشگاه ها دارند بازی نکنند. تا جایی که ما می دانیم دو کشور در جهان هستند که به زن ها و دخترها اجازه ورود به ورزشگاه ها را نمی دهند. ما نمی توانیم آنها را جریمه کنیم چون این حق در اختیار فیفاست ولی نمی توان در این باره نیز ساکت بود.

عالی ترین شخص در نهاد یوفا در بخش پایانی صحبت خود گفت: به همین دلیل توصیه ما به تیم های تمامی 55 عضو یوفا چه باشگاهی و ملی (فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال) این است که در این کشورها و با این کشورها بازی نکنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 285

به "رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به ورزشگاه ها سکوت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس یوفا: درباره محدودیت ورود زنان به ورزشگاه ها سکوت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید