روسیه گردشگرانش را از ترکیه خارج می نماید

به گزارش افق بسطام، مقامات روسیه از شروع انتقال هوایی گردشگران این کشور که در آنتالیا به سر می برند، خبر دادند. روسیه پیش از این فروش تمامی تورهای مسافرتی به ترکیه را لغو کرد.

روسیه گردشگرانش را از ترکیه خارج می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

هواپیماهای روسیه از صبح امروز اقدام به انتقال گردشگران روسی از آنتالیا کردند. روسیه پیش تر نیز فروش تمامی تورهای مسافرتی به ترکیه را لغو کرد. به دنبال سرنگونی جنگنده روسی توسط ترکیه، روابط این دو کشور تحت شعاع این رویداد قرار گرفته است به گونه ای که پس از آن، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی با انتقاد از این اقدام ترکیه، بیان کرد :

روسیه از پشت خنجر خورده است و آن را تلافی خواهد نمود.از سوی دیگر، ترکیه سفیر روسیه در آنکارا را احضار کرد و روسیه نیز وابسته نظامی ترکیه در مسکو را احضار کرد. همچنین سرگئی لاوروف سفر خود به ترکیه را لغو و روسیه یک سامانه موشکی جدید در لاذقیه مستقر کرد. احتمال می رود این اقدام روسیه بر صنعت گردشگری ترکیه که اولین منبع درآمدی این کشور محسوب می گردد، تاثیر بگذارد؛ چرا که ترکیه از جمله مقاصد گردشگری توریست های روس است. منبع : خبرگزاری مهرمنبع: کجارو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 551

به "روسیه گردشگرانش را از ترکیه خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه گردشگرانش را از ترکیه خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید