سرمایه گذاری بخش خصوصی در 5 منطقه نمونه گردشگری اردبیل

به گزارش افق بسطام، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پنج منطقه نمونه گردشگری این استان اطلاع داد.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در 5 منطقه نمونه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل امروز سه شنبه 1 آبان 97در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سرمایه گذاران در مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری اردبیل توضیح داد: از 36 منطقه نمونه گردشگری در استان اردبیل در پنج مورد موافقت اصولی صادر شده است.

او اضافه نمود: در دو منطقه نمونه گردشگری نیز صدور موافقت اصولی در دست آنالیز است و به زودی در این مناطق پروژه های گردشگری عملیاتی می گردد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: همچنین در اغلب روستاهای هدف گردشگری مجوز بوم گردی صادر می گردد.

محمودی با اذعان به تعریف 12 روستای هدف گردشگری در اردبیل تاکید نمود: در اغلب روستاها تاسیسات گردشگری احداث شده و یا در حال تعریف و اجرا است.

او همچنین با اشاره به صدور فراخوان مطالعه 25 سایت گردشگری در سطح استان اضافه نمود: در پی انتشار فراخوان و آنالیز شرکت های متقاضی، هفت سایت برای مطالعه به شرکت های مشاور واگذار شده است.

به گفته سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تمام پروژه های سرمایه گذاری به ویژه پروژه هایی با قابلیت اشتغال زایی مورد حمایت است.

محمودی ادامه داد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران در صورتی که مدارک ارائه شده پروژه ها به صورت کامل ارائه گردد تنها در مدت یک هفته موافقت اصولی اولیه صادر می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 159

به "سرمایه گذاری بخش خصوصی در 5 منطقه نمونه گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری بخش خصوصی در 5 منطقه نمونه گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید