عرضه Ghost of Tsushima با یک ماه تعویق به 27 تیر موکول شد

به گزارش افق بسطام، تاریخ جدیدی برای عرضه بازی The Last of Us Part II انتخاب شده و به همین دلیل، سونی عرضه بازی بعدی خود یعنی Ghost of Tsushima را یک ماه به عقب انداخته است تا عرضه این دو بازی با یکدیگر تداخل نکند.

عرضه Ghost of Tsushima با یک ماه تعویق به 27 تیر موکول شد

البته که عرضه The Last of Us Part II مطمئنا تنها دلیل تغییر تاریخ عرضه Ghost of Tsushima نبوده است؛ طوری که بحران جهانی اخیر چه روی توسعه و چه روی عرضه بازی ها تاثیر گذاشته است. در حالی که ساخت قسمت دوم The Last of Us مدتی است که به خاتمه رسیده، احتمالا استودیوی بازی سازی ساکر پانچ نیازمند زمان بیشتری برای اتمام Ghost of Tsushima از خانه بوده؛ زمانی که با تاخیر یک ماهه عرضه ی، امکان جبران آن وجود خواهد داشت.

در هر حال، با تاخیر زیادی روبرو نشده ایم. عرضه Ghost of Tsushima در ابتدا برای روز 26 ژوئن در نظر گرفته شده بود، اما در حال حاضر باید در روز 17 جولای انتظار عرضه آن را داشته باشیم.

خبر اعلام تاریخ عرضه جدید دو بازی آینده سونی، در قالب پیغامی از سوی هرمن هولست منتشر شده است. هولست، مدیر استودیوهای بازی سازی سونی، پیامی در وبلاگ پلی استیشن منتشر نموده و نوشته است:

مراحل توسعه Ghost of Tsushima پس از عرضه بازی قبلی استودیوی ساکر پانچ یعنی Infamous: Second Son آغاز شده و تا به امروز ادامه پیدا نموده است. آن طور که سازندگان بازی گفته اند، بازی قرار است نقشه ای عظیم در ژاپن باستان را پر از تجربه ها و مراحل مختلف، در مقابل بازی کننده ها قرار دهد. این امکان در بازی قرار داده شده است تا بین مهارت های سامورایی و نینجا، یکی را انتخاب کرد و نه تنها گیم پلی متفاوتی را رقم زد، بلکه عکس العمل متفاوتی از دنیای بازی گرفت.

انتظار داریم مثل دیگر ساخته های استودیوی بازی سازی ساکر پانچ، با یک اکشن محیط باز شگفت انگیز، حتی بارها بهتر از مجموعه Infamous طرف شویم و این بار، قصه ای بسیار خوب هم کنار فرایند بازی درگیرکننده معمول آن ها بشنویم.

تنها موضوع نگران کننده، تصمیم سونی در عرضه دو بازی The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima در فاصله های زمانی بسیار نزدیک به یکدیگر است. عرضه Ghost of Tsushima برای کمتر از یک ماه پس از The Last of Us Part II در نظر گرفته شده و این مدت زمان، برای اجرای یک پروژه مارکتینگ درخور Ghost of Tsushima کافی نیست؛ طوری که این احتمال وجود دارد تا چشم ها بیشتر روی یکی از بازی ها خیره شوند.

می توان انتظار داشت که سه هفته پس از عرضه قسمت دوم The Last of Us، بازتاب ها و صحبت های حول این بازی به قدرت ادامه داشته باشند و عرضه Ghost of Tsushima در چنین وضعیتی، کمکی به بازی نخواهد کرد. حتی این موضوع را هم باید در نظر گرفت که بیشتر افراد از دیدگاه اقتصادی، احتمالا فقط توانایی خرید یک بازی را در یک بازه معین داشته باشند و عرضه دو بازی عظیم و مهم پلی استیشن 4 در فاصله زمانی بسیار کوتاه، از این موضوع هم تاثیر خواهد گرفت. مخصوصا که یک بازی با سبک و سیاق سامورایی و ژاپن باستان، به شدت مخاطب کمتری از یک بازی داستان-محور پساآخرالزمانی دارد که اتفاقا دنباله محبوب ترین بازی دهه گذشته هم هست. در هر صورت، امیدواریم تصمیم های سونی روی موفقیت Ghost of Tsushima و کوشش چند ساله استودیوی ساکر پانچ تاثیر منفی نگذارد.

بازی Ghost of Tsushima در روز 27 تیر به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بخوانید:

ببینید:

منبع: وبلاگ پلی استیشن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 818

به "عرضه Ghost of Tsushima با یک ماه تعویق به 27 تیر موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Ghost of Tsushima با یک ماه تعویق به 27 تیر موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید