فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، عضو پنجم هیات مدیره معرفی گردید

به گزارش افق بسطام، فرهاد مجیدی که پیش تر اعلام نموده بود به احترام طرفداران روی جایگاه سرمربی گری استقلال نمی نشیند، جانشین سرمربی ایتالیایی آبی های تهران شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، عضو پنجم هیات مدیره معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری تسنیم در شرایطی خبر سرمربی شدن مجیدی را منتشر نموده که گفته می گردد جز او چند گزینه داخلی و خارجی دیگر برای پر کردن جای خالی آندریا استراماچونی هستند؛ از جمله محمد تقوی که روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود از یاری به استقلال دریغ نمی نماید و از همه طرفداران خواسته بود از هر که سرمربی استقلال شد حمایت نمایند.

مجیدی حدود 10 روز پیش هم می توانست نفر اول گروه فنی استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر باشد اما با نوشتن متنی حماسی تهران را به مقصد پاریس ترک کرد. سرگروه پیشین آبی های پایتخت زودتر از آنچه تصور می شد به ایران بازگشت تا پس از منتفی شدن حضور دوباره استراماچونی، گزینه اول و آخر هیات مدیره استقلال برای سرمربی شدن باشد.

او در آینده نزدیک همکاران خود را معرفی می نماید تا تمرین های استقلال برای رقابت در ادامه لیگ برتر، حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس با سپاهان در جام حذفی شروع گردد. فرهاد در چند بازی آخر فصل گذشته لیگ برتر هم جانشین وینفرد شفر شده و آبی های تهران را راهنمایی نموده بود.

با کناره گیری میرشاد ماجدی، عبدالرضا موسوی (مدیر عامل هواپیمایی زاگرس و مدیر پیشین باشگاه های صبا و استقلال خوزستان) عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال شد. اسماعیل خلیل زاده، علی فتح الله زاده، امیرحسین فتحی و کامران منزوی اعضای هیات مدیره هستند و خلیل زاده تا خاتمه فصل سرپرست باقی می ماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 569

به "فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، عضو پنجم هیات مدیره معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، عضو پنجم هیات مدیره معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید