فهرستی از برترین کتاب های کودک و نوجوان

به گزارش افق بسطام، لیست کتاب هایی که در بهار و تابستان 1399 منتشر شده و به سی وهفتمین و سی وهشتمین لیست لاک پشت پرنده راه پیدا نموده اند، منتشر شد.

فهرستی از برترین کتاب های کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگاران، لیست سی وهفتم لاک پشت پرنده شامل کتاب هایی است که در بهار 1399 منتشر شده و لیست سی هشتم لاک پشت پرنده شامل کتاب هایی است که در تابستان 1399 منتشر شده اند. در هر کدام از این لیست ها، اطلاعات نزدیک صد کتاب آمده است. کتاب ها بر اساس امتیاز مرتب شده اند. علاوه بر تصویر روی جلد و اطلاعات شناسنامه ای هر کتاب، می توانید واژگان کلیدی شامل گروه سنی و محتوای آن را هم ببینید و راحت تر انتخاب کنید.

لاک پشت پرنده لیستی است از برترین کتاب های هر فصل برای بچه ها و نوجوانان. این کتاب ها را گروهی از نویسندگان، مترجمان و کارشناسان کتاب کودک و نوجوان با آنالیز کتاب های هر فصل انتخاب می نمایند.

حمید اباذری، محمود برآبادی، شکوه حاجی نصرالله، مینا حدادیان، شیوا حریری، شادی خوشکار، علی اصغر سیدآبادی، گیسو فغفوری، نیکو کریمی، زنده یاد رودابه کمالی، نلی محجوب، مریم محمدخانی، فرمهر منجزی، فرناز میرحسینی، رویا میرغیاثی و سیدمهدی یوسفی داوری این لیست ها را برعهده داشته اند.

دبیرخانه لاک پشت پرنده در اطلاعیه خود خواسته است این لیست را برای دیگران هم بفرستید تا با برترین کتاب های کودک و نوجوان آشنا شوند. با مراجعه به سایت لاک پشت پرنده هم می توانید تمام لیست ها را یک جا ببینید و دانلود کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1695

به "فهرستی از برترین کتاب های کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرستی از برترین کتاب های کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید