فوت 1800 برزیلی مبتلا به کرونا در یک روز

به گزارش افق بسطام، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان جهانی بهداشت اوضاع در برزیل را بسیار وخیم اعلام نمود و از دولت این کشور درخواست کرد اقدام فوری برای مهار این ویروس مرگبار انجام دهد.

فوت 1800 برزیلی مبتلا به کرونا در یک روز

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تلویزیون فرانس 24 ؛ برزیل بار دیگر در میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید-19 رکورد زد. در شبانه روز گذشته 1800 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

در ریو دو ژانیرو برزیل به منظور مهار همه گیری، از آدینه شب مقررات منع عبور و مرور شبانه وضع شد. پس از آمریکا، برزیل دومین کشوری است که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کووید-19 دیده است و داغدیده ترین کشور در میان سایر کشور های دنیا به شمار می رود.

در ریو دو ژانیرو به منظور مهار همه گیری برای نخستین بار محدودیت هایی اعمال شد. باشگاه های شبانه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود. کافه ها و رستوران ها نیز باید رأس ساعت 17:00 تعطیل نمایند.

سازمان دنیای بهداشت از دولت برزیل خواست برای مهار همه گیری اقدام کند.

تدروس آدهانوم گبریسوس رئیس سازمان دنیای بهداشت گفت: اوضاع در برزیل بسیار بسیار وخیم است و ما از این بابت به شدت ابراز نگرانی می کنیم. در حالی که در شش هفته اخیر شاهد کاهش همه گیری در بسیاری از کشور ها بوده ایم، اما شدت همه گیری در برزیل یا بالاست یا تحولات مرتبط با همه گیری کند است. با این حال مطمئناً بیشتر رو به بالاست. من فکر می کنم برزیل باید این موضوع را بسیار بسیار جدی بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1320

به "فوت 1800 برزیلی مبتلا به کرونا در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 1800 برزیلی مبتلا به کرونا در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید