مسعود غلامی مصدوم شد، عابدینی به اردوی تیم ملی والیبال برگشت

به گزارش افق بسطام، مسعود غلامی بازیکن تیم ملی والیبال، به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد تا عابدینی بار دیگر به تیم ملی دعوت گردد.

مسعود غلامی مصدوم شد، عابدینی به اردوی تیم ملی والیبال برگشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود غلامی مدافع سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران عصر امروز و در جریان تمرینات ملی پوشان، از ناحیه دوقلوی پای راست دچار آسیب شد و با اعلام سیامک افروزی فیزیوتراپیست تیم ملی، این بازیکن مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو را از دست داد.

افروزی در شرح این اتفاق اضافه نمود: متاسفانه اواسط تمرین عصر امروز (سه شنبه)، غلامی از ناحیه دوقلوی پای راست دچار مصدومیت شد و در حال حاضر شدت مصدومیت ایشان تعیین نیست.

وی با بیان این که برای تشخیص بهتر شرایط این بازیکن باید منتظر جواب MRI باشیم که فردا شب آماده می گردد، تاکید نمود: چیزی که قطعی است، مسعود غلامی مسابقات انتخابی المپیک را از دست خواهد داد و شدت آسیب هر چه قدر هم باشد، او نمی تواند به این رقابت ها برسد.

افروزی ادامه داد: امیدوارم میزان پارگی و مصدومیت او زیاد نباشد تا هم بتواند به تیم شهرداری ورامین یاری کند و هم در ادامه، یک بار دیگر به تمرینات تیم ملی بازگردد.

بر این اساس و با نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال، رضا عابدینی که از اردوی تیم ملی خط خورده بود، جایگزین غلامی شد و از فردا دوباره در تمرینات تیم ملی حضور می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 563

به "مسعود غلامی مصدوم شد، عابدینی به اردوی تیم ملی والیبال برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود غلامی مصدوم شد، عابدینی به اردوی تیم ملی والیبال برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید