مسلمی پور: قرار نیست سولدو یک شبه همه چیز را تغییر دهد، اشتباهات داوری نقش مهمی در شکست مان داشت

به گزارش افق بسطام، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، این تیم برای رسیدن به روزهای اوج احتیاج به زمان دارد و زوانیمیر سولدو نمی تواند یک شبه سرخپوشان تبریزی را به ثبات برساند.

مسلمی پور: قرار نیست سولدو یک شبه همه چیز را تغییر دهد، اشتباهات داوری نقش مهمی در شکست مان داشت

محمد مسلمی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: ما در مجموع روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم، ولی از طرفی اشتباهات داوری هم نقش مهمی در شکست مان داشت. در دقیقه 2 اگر داور آن توپی را که از خط دروازه رد شد، گل اعلام می کرد همه چیز عوض می شد. این در حالی است که ما یک گل سالم هم زدیم و داور یک پنالتی را هم به سود تیم مان نگرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تراکتور تا به امروز نتایج چندان خوبی در لیگ نگرفته است، توضیح داد: ما باید در خصوص شرایط تیم بعد از تغییرات کادر فنی صحبت کنیم. چند هفته است که آقای سولدو راهنمایی تیم را برعهده گرفته است. او کوشش می نماید تا تراکتور به روزهای اوج برگردد، ولی ما برای رسیدن به اوج و اینکه به ثبات برسیم، احتیاج به زمان داریم. قطعاً سولدو نمی تواند یک شبه همه چیز را تغییر دهد و باید به این مربی زمان بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص بازی بعدی تیمش که برابر مس رفسنجان خواهد بود، گفت: بازی سختی داریم، ولی تراکتور همواره برای برد وارد زمین می گردد. امیدوارم مس رفسنجان را ببریم تا شکست قبلی مان را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1793

به "مسلمی پور: قرار نیست سولدو یک شبه همه چیز را تغییر دهد، اشتباهات داوری نقش مهمی در شکست مان داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمی پور: قرار نیست سولدو یک شبه همه چیز را تغییر دهد، اشتباهات داوری نقش مهمی در شکست مان داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید