حسینی: مقابل پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده بودند

به گزارش افق بسطام، کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اعتراض اعضای تیم ماشین سازی گفت که رقبای آنها هم در چند مسابقه، بازی جوانمردانه را رعایت نکرده اند.

حسینی: مقابل پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سید جلال حسینی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی سختی بود. اگر نتایج دیگر را دیده باشید، متوجه می شوید که فوتبال سخت و تیم ها به هم نزدیک شده اند. کار سختی داشتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی درباره اینکه سرخپوشان می توانند با فزونی در دو ملاقات معوقه خود، به صدر جدول لیگ برتر بازگردند، توضیح داد: در دفاع بازیکن نداریم و شرایط سخت است. امیدوارم بتوانیم فرایند خود را ادامه دهیم.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص اینکه تا هفته سیزدهم تنها 10 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده است، گفت: امیدوارم بیشتر کوشش نمایند. منتظریم کوشش و کار آنها بیشتر گردد و شرایط به گونه ای نیست که همه فکر می نمایند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی ماشین سازی درست بود یا خیر، گفت: آن صحنه را ندیدم و متوجه نشدم، اما نعمتی گفت که پنالتی نبوده است. با این حال بعضی می گفتند پنالتی درست بود و کارشناسان بهتر می دانند.

وی در خصوص اعتراض سرمربی ماشین سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه، در صحنه گل دوم پرسپولیس گفت: اگر به گذشته نگاه کنید، می بینید که در چند بازی مقابل ما هم کسی بازی جوانمردانه را رعایت نکرد. بهتر است نگاه فنی داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع پرسپولیس در این باره که انتظار نمی رود ملاقات فینالیست لیگ قهرمانان آسیا با قعرنشین جدول لیگ برتر گره بخورد، گفت: هر کاری می خواستند با فینالیست آسیا کردند و شرایط اینگونه نیست. هفته گذشته من در دفاع نبودم و دو بازیکن دیگر در پُست غیرتخصصی خود بازی کردند. امروز هم کمال کامیابی نیا چنین شرایطی داشت و شرایط به گونه ای نیست که فکر می نمایند. مشکلاتی وجود دارد و بهتر است کارمان را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1284

به "حسینی: مقابل پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مقابل پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید