راستا دسترسی فرود گاه بین المللی پیغام البرز سامان دهی می گردد

به گزارش افق بسطام، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز چهار شنبه 6 مر داد ماه 1400 با اعلام این خبر، اعلام کرد: بر این اساس مقرر شده موانع دسترسی به بلوار شاخص 90 متر که به عنو ان راستا اصلی دسترسی به ترمینال مسافر ی محسوب می گردد با هدف ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال مسافر ان بر طرف گردد.

راستا دسترسی فرود گاه بین المللی پیغام البرز سامان دهی می گردد

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز اظهار کرد: برطرف موانع جهت منتهی به ورود بلوار و آسفالت آن از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

او در ادامه با اشاره به اهمیت بلوار شاخص 90 متر به طول 2300 متر که در شاهراه اصلی منطقه واقع شده است، توضیح داد: طبق طرح جامع فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصاد پیغام این بلوار به منظور دسترسی به اراضی بخش توسعه ا مجموعه از جمله فاز چهار که شامل هفت زون، ترمینال مسافر ی و دیگر راه ها اصلی منطقه طراحی شده است.

محمد عنو ان کرد: بعلاوه نصب تابلو ها هدایت و رانند گی و جا نمایی تلویزیون شهر در طول جهت در حال پیگیر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز گفت: فرود گاه پیغام البرز یکی از ظرفیت ها مهم پرواز کشور محسوب شده که در دو بخش مسافر و بار ی خدمات مطلوبی ارائه می نماید، بنا بر این زمینه لازم برا سهولت حضور مسافر ان و توریست ان در استان فراهم بوده و شاخص عملکرد رو به رشد را دارا ست.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1576

به "راستا دسترسی فرود گاه بین المللی پیغام البرز سامان دهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا دسترسی فرود گاه بین المللی پیغام البرز سامان دهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید