معرفی اپلیکیشن Music Maker JAM؛ بدون هزینه آهنگ بسازید

به گزارش افق بسطام، در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Music Maker JAM بپردازیم که یکی از محبوب ترین و برترین اپلیکیشن های ساخت موسیقی است.

معرفی اپلیکیشن Music Maker JAM؛ بدون هزینه آهنگ بسازید

با این که ساختن یک قطعه ی موسیقی کار بسیار سخت و زمان بری است اما این روز ها به لطف اپلیکیشن های ساخت موسیقی، کاربران می توانند بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای تنها با نصب آن ها و اختصاص کمی زمان برای آشنایی با طرز کارشان، قطعه های دل خواه خود را بسازند، بدون آنکه احتیاج باشد از دیگران یاری بگیرند. در ادامه به آنالیز بعضی از ویژگی های اپلیکیشن Music Maker JAM می پردازیم.

معرفی اپلیکیشن Sketchbook؛ حرفه ای نقاشی کنید

اپلیکیشن Music Maker JAM، رابط کاربری بسیار بهینه و کاربرپسندی دارد. هنگامی که کاربری برنامه را برای اولین بار نصب می نماید، درون خود برنامه نوعی راهنمای قدم به قدم وجود دارد که کاربر را کاملا با نحوه کار و بخش های مختلف اپلیکیشن آشنا می نماید؛ از انتخاب اولین بیت گرفته تا آخرین مرحله که به ذخیره سازی فایل خروجی در دیوایس مربوط می گردد. به همین علت حتی افرادی که پیش زمینه ای در ساخت موسیقی نداشته اند هم با کمی تمرین و آشنایی نسبی با برنامه، می توانند تا حدی کار خود را راه بیندازند و موسیقی بسازند.

از دیگر ویژگی های شاخص اپلیکیشن Music Maker JAM می توان به وجود طیف متنوعی از صدا ها و لوپ های مختلف اشاره نمود. بعلاوه صدای سازهای اصلی موسیقی مثل پیانو، گیتار، درام و… در نسخه رایگان برای مشترکین معمولی در دسترس است. علاوه بر همه این ها هر کدام از صدا ها هم دارای افکت های خاصی هستند که در دسته بندی های مختلفی قرار میگیرند. به طور مثال از افکت های بسیار محبوب درون اپلیکیشن می توان به Swinging Shuffle و DelayedPiano اشاره نمود.

یکی از ویزگی های جالب اپلیکیشن Music Maker JAM این است که کاربران می توانند صدای خود را ضبط نمایند و به قطعه مورد نظر خود اضافه نمایند. در واقع می گردد گفت این نرم افزار دست کاربران برای بروز خلاقیت و نوآوری در آهنگسازی را به حد زیادی باز گذاشته و با توجه به کیفیت مناسب صدا ها و افکت ها، کاربران می توانند فقط با استفاده از این برنامه پروژه های کوچک موسیقی خود را راه اندازی نمایند. بعلاوه امکان ذخیره سازی پروژه های به اتمام رسیده با فرمت های مختلفی چون WAV و MP3 و… هم وجود دارد. پس از ذخیره فایل ها کاربران می توانند قطعه های موسیقی خود را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تیک تاک و… در قالب پست یا هر چیز دیگری هم به اشتراک بگذارند.

البته باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که همه ویژگی های اپلیکیشن Music Maker JAM رایگان نیستند و کاربران برای استفاده دائمی از اپلیکیشن، صدا ها و سازهای بیشتر و استفاده از تمامی قابلیت های Music Maker JAM باید پرداخت های درون برنامه ای انجام دهند. این گونه پرداخت ها را نمی توان نقطه ضعف و یا ویژگی منفی به حساب آورد، چرا که تیم توسعه دهنده زحمت زیادی بابت طراحی اپلیکیشن کشیده و پرداخت های درون برنامه ای شاید تنها راه عایدی زایی آن ها باشد. در ضمن با پرداخت درون برنامه ای از شر تبلیغات هم خلاص می شوید.

تا کنون بیش از 30 میلیون نسخه از اپلیکیشن Music Maker JAM در سیستم عامل های اندروید و iOS دانلود شده و بیش از نیمی از این افراد جزو مشترکین پرمیوم برنامه هستند. بعلاوه کاربران تا کنون بیش از 100 میلیون ساندترک از این اپلیکیشن خروجی گرفته اند. همین موضوع نشان می دهد در عین آن که اپلیکیشن Music Maker JAM تماما رایگان نیست اما آن قدری کاربردی و خوب هست که افراد زیادی برای بهره مندی از تمام قابلیت های آن، حاضر به پرداخت درون برنامه ای نیز باشند.

با این حساب اگر علاقه مندید با یک اپلیکیشن جامع و کامل اقدام به ساخت اهنگ های مورد علاقه خود کنید، می توانید اپلیکیشن Music Maker JAM را به وسیله لینک های زیر برای سیستم عامل های اندروید و iOS اقدام به دانلود کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1802

به "معرفی اپلیکیشن Music Maker JAM؛ بدون هزینه آهنگ بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Music Maker JAM؛ بدون هزینه آهنگ بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید