مقاله: همه چیز درباره نیس فرانسه

به گزارش افق بسطام، چیزی که درباره نوع طراحی این شهر جالب توجه است این است که قسمت های از این شهر زیبا، دارای سبک معماری شهری ایتالیایی است. البته عجیب هم نیست زیرا، نیس در نزدیکی ایتالیا قرار گرفته است و حتی بسیاری از مردم این شهر به زبان ایتالیایی نیز مسلط هستند!

مقاله: همه چیز درباره نیس فرانسه

در دنیا اکثرا نیس را با منظره های زیبا، آفتاب زیبا و ساحل شلوغش می شناسند و آن را شهر شنا و آفتاب می دانند. نیس فرانسه در تمام طول سال دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیر است و همین یک امتیاز بسیار مثبت برای جذب گردشگر به این شهر است.

برای تماشای زیبایی چشم انداز بسیار زیبای دریای مدیترانه، در تفرجگاه دیز آنگلس قدم بزنید. تفرجگاه انگلیسی که در میان دریا و درختان نخل قرار گرفته است، در سال 1820 به دست انگلیسی ها در این شهر ساخته شد و امروزه یکی از بهترین مکان ها برای گردش و تفریح، گذران اوقات فراغت و همچنین حمام آفتاب در فرانسه است.

این منطقه در عصر باستان محل مناسبی برای شکار بوده و بسیاری از انسان های اولیه این منطقه را برای شکار انتخاب می کردند. نیس در قرن 4 میلادی به دست یونانی ها تأسیس شد و نامش به شهر نیک تغییر یافت. یونانی ها باور داشتند که نماد پیروزی به آن ها کمک کرده و توانسته اند رهبری این شهر را به دست بیاورند.

منبع مقاله: همه چیز درباره نیس فرانسه

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1671

به "مقاله: همه چیز درباره نیس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: همه چیز درباره نیس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید