تور فرانسه ارزان: ممنوعیت ورود مسافر غیر ایرانی از فرانسه، دانمارک و نروژ به کشور

به گزارش افق بسطام، پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در 14 روز گذشته در یکی از کشور های فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته یا به طور ترانزیت در کشور های فوق بوده اند، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

تور فرانسه ارزان: ممنوعیت ورود مسافر غیر ایرانی از فرانسه، دانمارک و نروژ به کشور

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هواپیمایی هما اعلام نمود با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از توسعه ویروس کرونا در کشور، مسافران ورودی در پرواز های بین المللی به ایران با داشتن شرایط تازه می توانند به ایران سفر نمایند.

بر اساس این گزارش، پذیرش مسافران با تابعیت غیر ایرانی که در 14 روز گذشته در یکی از کشور های فرانسه، انگلیس، دانمارک و نروژ اقامت داشته و یا به طور ترانزیت در کشور های فوق بوده اند، تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست. مسافران دیپلمات از این مقررات مستثنی هستند.

هم چنین تمامی مسافران بالای 13 سال در پرواز های ورودی به ایران باید در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز آزمایش PCR را انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

مسافران بالای 12 سال با تابعیت غیر ایرانی علاوه بر تست PCR، باید دارای کارت واکسیناسیون کرونا به زبان انگلیسی بوده و از آخرین نوبت تزریق واکسن 14 روز گذشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1792

به "تور فرانسه ارزان: ممنوعیت ورود مسافر غیر ایرانی از فرانسه، دانمارک و نروژ به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: ممنوعیت ورود مسافر غیر ایرانی از فرانسه، دانمارک و نروژ به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید