تور کانادا ارزان: مهاجرت به کانادا به وسیله خوداشتغالی در مشاغل فرهنگی، هنری و ورزشی ،خبر کانادا

به گزارش افق بسطام، مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا تنها مناسب افرادی که برای دیگران کار و یا سرمایه گذاری می نمایند نیست بلکه اگر خوداشتغال هستید هم می توانید اقامت دائم کانادا بگیرید مشروط بر اینکه سابقه کار داشته باشید و بخواهید در همان زمینه فعالیت کنید. بدین منظور مهاجرت خوداشتغالی کانادا به افراد واجد شرایطی که در زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی سابقه کار مرتبط دارند اجازه می دهد تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایند.

تور کانادا ارزان: مهاجرت به کانادا به وسیله خوداشتغالی در مشاغل فرهنگی، هنری و ورزشی ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

گفتنی است این برنامه مهاجرتی طیف وسیعی از اتباع خارجی را که در زمینه های ورزشی و هنری فعالیت دارند هدف گرفته است؛ زمینه هایی همانند: تدریس موسیفی، نقاشی، طراحی، فیلمسازی، روزنامه نگاری، ورزش، طراحی پایکوبی، مربی گری و طراحی صحنه. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا متقاضیان را بر اساس سابقه، قصد و توانایی شان در خوداشتغالی شان در کانادا ارزیابی می نماید. متقاضیان باید ثابت نمایند که حداقل دو سال سابقه کار مرتبط دارند؛ آنها سابقه کار خود را اینگونه ثابت می نمایند: شرکت در فعالیت های ورزشی و فرهنگی در سطح بین المللی که به معنای معروفیت بین المللی و اجرا در بالاترین سطح رشته شان است و یا با خوداشتغالی در فعالیت های ورزشی، فرهنگی و هنری.

متقاضیان باید بتوانند واجد یکی از شروط معین شده به وسیله دولت کانادا هم باشند: غنا بخشیدن به ورزش و فرهنگ کانادا و ایفای نقشی مهم در فعالیت های مالی کانادا. مثلا یک مدرس موسیقی در شهرکی کوچک حایز اهمیت محلی است و یا روزنامه نگاری فریلنس که برای یک روزنامه کانادایی کار می نماید؛ هر دوی اینها یاری مهمی به کانادا می نمایند. درجه اهمیت و یاری فرد خواشتغال به اقتصاد کانادا را افسر ویزا که پرونده متقاضی را آنالیز می نماید تشخیص خواهد داد.

علاوه بر متقاضیان باید حداقل امتیاز را هم کسب نمایند. گفتنی است که Federal Self-Employed Program گزینه ای عالی برای بسیاری افرادی است که ممکن است واجد شرایط برنامه های مهاجرت کاری نباشند و شرایط اشتغال ایشان و یا نوع شغلشان گزینه های مهاجرتشان به کانادا را محدود نموده باشد. بعضی از برنامه های مهاجرت کاری به کانادا نظیر دسته تجربه کانادایی خوداشتغالی را برای تامین شرط سابقه کار محسوب نمی نمایند.تجربه کانادایی یکی از سه برنامه فدرال است که به وسیله سیستم درخواست اکسپرس انتری میریت می گردد و متقاضیان را بر اساس عواملی نظیر سن، سابقه کار نیازمند مهارت، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه رتبه بندی می نماید. در این برنامه مهاجرتی بالا بودن امتیاز متقاضیان در سابقه کار کانادایی عامل کلیدی در دریافت دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کاناداست.

این در حالی است که برنامه خوداشتغالی فدرال چنین شروطی ندارد و اصلا دارای سیستم رقابتی و رتبه بندی نیست. گرچه قبلا زمان های طولانی برای رسیدگی در برنامه خوداشتغالی فدرال عامل بازدارنده ای بود دیگر چنین نیست. سال گذشته اداره مهاجرت کانادا این شرایط را تغییر داد و دولت کانادا اکنون زمان رسیدگی به درخواست ها را 23 ماه اعلام نموده است حال آنکه تا پیش از این ممکن بود سال ها به طول انجامد. بعلاوه اگر خوداشتغالی هستید و علاقه مند به مهاجرت به کبک بد نیست بدانید کبک سیستم گزینشی متفاوتی برای افراد خوداشتغال دارد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1689

به "تور کانادا ارزان: مهاجرت به کانادا به وسیله خوداشتغالی در مشاغل فرهنگی، هنری و ورزشی ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: مهاجرت به کانادا به وسیله خوداشتغالی در مشاغل فرهنگی، هنری و ورزشی ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید