مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد

به گزارش افق بسطام، رئیس دانشگاه لرستان گفت: مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد.

مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد

به گزارش خبرنگاران، دکتر خسرو عزیزی در نشست شورای عمومی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، اظهار کرد: تشکیل چنین شوراهایی یک گام در جهت استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد امور و رفع نقص ها و مسائل است.

وی شرح داد: ما از هرگونه انتقاد سازنده استقبال می کنیم و هیچ گاه هم ادعا نکرده ایم که همه تصمیماتمان، صددرصد، درست هستند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: خوشبختانه سیاست های وزارت علوم براساس ارتقای کیفیت آموزش بوده و در این راستا، اقدامات خوبی در سطح دانشگاه ها از جمله این دانشگاه اجرا شده است.

عزیزی اضافه کرد: رویکرد کاری این است که دانشگاه ها به سمت دانشگاه جامعه محور حرکت کنند که نوعی دانشگاه برون نگر است؛ در دانشگاه جامعه محور، آموزش و پژوهش در جهت رفع مسائل و چالش های جامعه است.

وی بیان نمود: از تحقیقات و پژوهش های کاربردی، بیش از پیش، باید حمایت کرد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: خوشبختانه در این دانشگاه نیز اقدامات خوبی از جمله خرید تجهیزات آزمایشگاهی و حمایت از تحقیقات و پژوهش های کاربردی اجرا شده است که باید تداوم یابد و تقویت شود.

عزیزی عنوان کرد: در سال 93 تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان 252 نفر بود در حالی که الان به تعداد 320 نفر افزایش یافته است و به زودی به تعداد 330 نفر خواهد رسید.

وی اظهار کرد: دوره های مهارت آفرینی را باید تقویت کنیم و در این زمینه هم اقدامات خوبی اجرا شده است.

رئیس دانشگاه لرستان شرح داد: مهارت آفرینی باید در تناسب با بازارکار باشد تا دانشجو بعد از دانش آموختگی بتواند برای خودش، اشتعالزایی و کارآفرینی کند.

در این نشست که با حضور دکتر داریوش یاراحمدی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار گشت، اعضای هیئت علمی حاضر در نشست، دیدگاه ها و پرسش های خود را درباره موضوعات مختلف بیان نمودند و رئیس دانشگاه نیز پاسخ های لازم را ارائه کرد.

دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 331

به "مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت آفرینی باید در تناسب با بازار کار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید