مونتلا:گل تورینو ما را به خودمان آورد، سزاوار صعود به دور بعد بودیم

به گزارش افق بسطام، سرمربی روسونری تأکید کرد شاگردانش در نیمه اول بازی با تورینو در جام حذفی ایتالیا خوب نبوده اند و گل حریف آنها را به خود آورده است.

مونتلا:گل تورینو ما را به خودمان آورد، سزاوار صعود به دور بعد بودیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان شب گذشته (پنجشنبه) با رجحان خانگی 2 بر یک مقابل تورینو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، صندلی خود را در مرحله بعد این رقابت ها را رزرو کرد. تورینو در این ملاقات ابتدا با گل دقیقه 27 بولوتی از میلان پیش افتاد اما در ادامه روسونری با گل های کوتسکا در دقیقه 60 و بوناونتورا در دقیقه 63 نتیجه را به سود خود تغییر داد و راهی دور بعد شد.

وینچنزو مونتلا در پی برد شاگردانش برابر تورینو به شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: در نیمه اول بازی خیلی کُند بودیم و مقابل تورینوی خیلی خوب و آماده بازی کردیم. گلی که تورینو وارد دروازه مان کرد، ما را به خودمان آورد و در ادامه هم واکنش خوبی نسبت به آن نشان دادیم. پس از وقت استراحت بین دو نیمه، عملکرد خوبی ارائه دادیم و به بازی برگشتیم. به اعتقاد من میلان سزاوار برد در این ملاقات و صعود به دور بعد بود. پیروزی بزرگی بود.

میلان در تاریخ 25 ژانویه 2017 (6 بهمن) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در تورین میهمان یوونتوس خواهد بود. روسونری اخیراً در ملاقات سوپرجام ایتالیا پیروز شد در ضربات پنالتی بانوی پیر را شکست دهد و فاتح این جام گردد، از این رو این ملاقات می تواند بازی انتقام جویانه ای برای شاگردان ماسیمیلیانو آلگری باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 639

به "مونتلا:گل تورینو ما را به خودمان آورد، سزاوار صعود به دور بعد بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتلا:گل تورینو ما را به خودمان آورد، سزاوار صعود به دور بعد بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید