میلان مشتری جدید آزمون

به گزارش افق بسطام، یک رسانه ایتالیایی اطلاع داد مسئولان باشگاه میلان برای جذب مهاجم ایرانی زنیت با ناپولی وارد رقابت شدند.

میلان مشتری جدید آزمون

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران از فارس، سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ روسیه همچنان بنا به گزارش رسانه های اروپایی مورد توجه چندین باشگاه قرار گرفته است ولی این ستاره ایرانی این پیشنهادها را تایید نمی کند و اعلام نموده متعهد به قراردادش با باشگاه روسی است.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت کالچو میرکاتو ایتالیا امروز مدعی شد سران باشگاه میلان نیز به دنبال جذب سردار آزمون هستند و رقیب جدی ناپولی در این رقابت به شمار می آیند.

این رسانه ایتالیایی درباره مهاجم ایرانی اطلاع داد: آزمون بعد از 8 سال حضور در لیگ روسیه قصد ترک این لیگ و کسب تجربه جدید را دارد. او خیلی خوب می داند که باشگاه ناپولی به دنبالش است. مهاجم ایرانی هدف مدیران ناپولی برای تقویت خط حمله شان است و او می تواند یاری زیادی به این تیم کند. اما باشگاه زنیت نمی خواهد به راحتی ستاره ایرانی خود را از دست دهد چون او یکی از مهره های کلیدی تیم است و در برنامه های آینده رویش حساب باز نموده اند.

زنیت برای فروش آزمون به کمتر از 30 میلیون یورو رضایت نمی دهد و این پیغام روشنی از سوی باشگاه روسی به مشتریان مهاجم ایرانی است. ناپولی از آن طرف اطمینان دارد که می تواند برای جذب این بازیکن به توافق برسد ولی مشکل سهمیه غیراروپایی دارد. این باشگاه می خواهد لوزانوی مکزیکی را در لیست فروش قرار دهد چون عملکرد رضایت بخشی نداشته و آزمون می تواند به جای این بازیکن در لیست قرار بگیرد.

این درحالیست که مدیر برنامه آزمون با مسئولان روسونری وارد مذاکره شده است. مسئولان میلان شرایط موکل این ایجنت ایرانی را جویا شدند. در هفته های آینده در صورتیکه ارتباط بین طرفین خوب پیش برود، مذاکرات واقعی شروع خواهد شد.

مدیربرنامه های مهاجم تیم ملی ایران با رانگینگ، مدیر میلان ارتباط خوبی دارد و این می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. ناپولی در جذب آزمون پیش دستی نموده ولی روسونری نیز وارد این رقابت شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 848

به "میلان مشتری جدید آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان مشتری جدید آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید